ריאל מדריד תוכל להשקיע 372 מיליון יורו ברכש בקיץ הבא

קיליאן אמבפה עם ניימאר
קיליאן אמבפה עם ניימאר | AFP

ב"אס" התבססו על הדו"ח הכספי של אלופת אירופה ופירסמו שהיא עשויה לנסות ללכת שוב על ניימאר או אמבפה בקיץ הבא. עם זאת, שיפוץ הברנבאו עשוי להקשות על העניין. אסנסיו בראיון: "לא ארצה לפרוש עם חולצה מספר 20"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אומנם הוציאה 146 מיליון יורו בקיץ האחרון, אך לא צירפה כוכב משמעותי בהתקפה כדי שימלא את מקומו של כריסטיאנו רונאלדו שעזב ליובנטוס. עם זאת, ב"אס" פורסם הערב שבקיץ הבא דברים עשויים להשתנות כששוב שני כוכבי פאריס סן ז'רמן, ניימאר וקיליאן אמבפה, קושרו לאלופת אירופה.


ב"אס" התבססו על הדו"ח הכספי האחרון של ריאל מדריד, לפיו יכולה הקבוצה להשקיע 372 מיליון יורו וניסתה בקיץ האחרון לצרף את ניימאר ואמבפה, אך למרות מאמציו של הברזילאי בנושא נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי סיבך את העניין והצרפתי הצעיר לעומתו, כלל לא חשב לעזוב את בירת צרפת.


עם זאת, בדיווח מזכירים גם את רצונו של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס להשקיע 575 מיליון יורו בשיפוץ אצטדיון סנטיאגו ברנבאו, דבר שעשוי להעמיד בספק את האפשרות שיגיע רכש בסכומים אסטרונומיים, כשבנוסף יש למועדון גם חיובים עתידיים אותם יצטרך לשלם, בין השאר על שחקנים שכבר נרכשו.


במקביל, הכוכב הצעיר של "לוס בלאנקוס" מרקו אסנסיו, שלהט אמש ב-0:6 של נבחרת ספרד על קרואטיה, התראיין למגזין פאננקה והתייחס למספר נושאים, בין השאר לתפקידו החדש בקבוצה אחרי עזיבת רונאלדו: "עם כריסטיאנו או בלעדיו, אני נלהב מאוד לפתוח בהרכב ולנסות להיות חשוב יותר. וטוב, ככה אני מרגיש, התחלתי טובה את העונה ועבדתי טוב. בסופו של דבר כריסטיאנו שיחק הרבה כחלוץ בעונה שעברה ושיחקתי הרבה באגף שמאל, אז קשה לי לומר".



פרס. יילך על רכש או שדרוג האצטדיון? (AFP)


מספר החולצה שלו, ואם היה רוצה את חולצה מספר 7: "כן… (צוחק). עם המספר 20 לא היית רוצה לסיים את הקריירה, עם זה אני אומר הכל. אם הייתי רוצה להחליף אותו? כן, נראה מה יקרה".


תרומתו של זינדין זידאן לקריירה שלו: "הוא האמין בי מההתחלה. הוא תמיד אמר לי לא להכניס דברים לראש. לא להתייחס לדברים שאומרים בחוץ כי מדברים הרבה, מעל הכל על ריאל מדריד ויוצרים הרבה ציפיות. להתרכז רק בכדורגל, שיהיה לי טוב עם המשפחה ולא לאבד את מה שהביא אותי לכאן".


הרגעים הכי מיוחדים: "ערבי ליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו. לא היו משחקים בהם נהנתי יותר מאלה. רבעי גמר, חצאי גמר שצריך לעשות מהפך, לכבוש שער… גם בגמרים של ליגת האלופות נהנתי מאוד, אבל כשזה בבית והאוהדים לוחצים מעודדים וממש מרימים אותך קצת באוויר זה מדהים".


Ya está aquí el #Panenka77. Entrevista a Marco Asensio. Dossier sobre Francia y el reto de la integración. Y además: Martín Palermo, la nueva vida de Kaladze, el VAR o las aventuras europeas del Burnley. Entre otros muchos contenidos. Hazte con él: https://t.co/LYLWL66p7gpic.twitter.com/kXzgtwHTbY

— Panenka (@RevistaPanenka) September 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי