ברצלונה מעוניינת בסאול ובפרנקי דה יונג

סאול ניגס
סאול ניגס | Gettyimages

לפי "מונדו דפורטיבו", אלופת ספרד מעוניינת בקשר אתלטיקו שנמצא בכושר מצויין ומחזיקה באופציה עליו. במקביל, ב"ספורט" פורסם שבמועדון משוכנעים שיש לצרף את הכישרון הצעיר של אייאקס

(גודל טקסט)
קשר אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד, סאול, נמצא בכושר נהדר ולפי "מונדו דפורטיבו", הדבר גרר את התעניינותה של ברצלונה שרותה אותו לעונה הבאה. למרות שלא זכה להזדמנויות מפרננדו היירו במונדיאל, הקשר בן ה-23 הרשים בשני הניצחונות האחרונים של "לה רוחה" נגד אנגליה (1:2) וקרואטיה (0:6) בהם גם כבש שערים הוא נחשב כיום לאחד השחקנים המבטיחים בכדורגל הספרדי.


בדיווח נכתב שבעקבות מעברו של דויד וייה מבארסה לקולצ'ונרוס ב-2013, לקטלאנים יש אופציה לרכוש כל שחקן מאתלטיקו שירצו. זו לא הפעם הראשונה שבברצלונה מדברים על סאול כשלפני שנתיים חששו בבירת ספרד שבארסה תנסה לנסות לרכוש אותו, אז סעיף השחרור שלו עמד על 50 מיליון יורו וכיום הוא גבוה פי שלושה – 150 מיליון יורו. הקשר האריך את חוזהו באתלטיקו עד 2026 וכרגע הוא נראה די מאושר בקבוצה. באתלטיקו כבר רגילים שברצלונה רוצה את השחקנים שלהם וכולם זוכרים את סאגת אנטואן גריזמן שהסתיימה בכך שהשחקן נשאר במדריד.


יחד עם זאת, בגיל 23 נחשב סאול להשקעה מצוינת לעתיד עבור ברצלונה. ב-2014 הקשר חזר לאתלטיקו מהשאלה בראיו ואייקנו ומאז שותף ב-208 משחקים רשמיים אצל הרוחיבלנקוס בהם כבש 29 שערים ובישל עוד 12. היכולת שלו לכבוש שערים מכריעים והמשחק המצוין שלו בקישור הופכת אותו לשחקן מאוד אטרקטיבי.


¡Hola! Esta es nuestra portada del jueves 13 de septiembre de 2018 https://t.co/Ck0Ukm5lpw#Portada#Deportespic.twitter.com/v5HCPJVuAA

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 12 בספטמבר 2018

במקביל, ב"ספורט" הקטלאני הוזכר שוב קשר אייאקס פרנקי דה יונג ששיחק במדי הולנד בפגרת הנבחרות וכתבו שיש לברצלונה זכות ראשונים לרכוש אותו. מאמן הולנד רונאלד קומאן, ששיחק בעבר בברצלונה, אמר על הקשר: "הוא משחק כמו שחקן ותיק. יש לו כישרון גדול ואיכות גבוהה". עוד נכתב שברצלונה סימנה אותו כמטרה הראשונה שלה לעונה הבאה כשיש הסכמה מוחלטת מצד המאמן ארנסטו ואלוורדה והאחראים על הרכש אריק אבידל ופפ סגורה שדה יונג הוא שחקן שברצלונה חייבת לשים עליו את ידה. מארק אוברמרס מאייאקס אמר שבארסה לא העריכה מספיק את דה יונג מבחינה כספית ולכן העברתו כבר בקיץ האחרון לא יצאה לפועל.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי