פנים חדשות בברצלונה: השינוי של מסי והמלחמה על ראביו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

"הפרעוש" התייצב לאימון לקראת לגאנס (ראשון, 21:45) בתספורת חדשה וללא זקן כחלק מהניסיון לחזור להרגלי העבר. וגם: פאריס סן ז'רמן תציע לקשרה חוזה משודרג אחרון בתקווה למנוע את מעברו לקטלוניה

(גודל טקסט)
ליאו מסי עובר שינוי בשבועות האחרונים אם תשאלו את אנשי העיתון הקטלוני "ספורט" ואתמול (שישי) לאימון ברצלונה התייצב "הפרעוש" עם תספורת חדשה ובלי זקן לראשונה מזה תקופה ארוכה. כפי שנכתב ב"ספורט", הארגנטיני החליט עקרונית לחזור להרגלי עבר, מהתקופה בה היה מאושר יותר.


כמובן שגם ההחלטה לעזוב לפחות בינתיים את נבחרת ארגנטינה הורידה ממנו לחצים רבים והביאה לכך שהוא חוזר לכושר שיא אחרי מונדיאל מדכא שלו ושל האלביסלסטה כולה. דבר נוסף טוב שקרה לו, שוב, כך לפי העיתון, הוא קבלת סרט הקפטן בברצלונה אחרי עשרות שנים במועדון: "הוא לוקח את התפקיד בשיא הרצינות ועם כל האחריות הדרושה", נכתב.


מסי גם העלה תמונה שלו עם חברים באינסטגרם ושם נתן הצצה נוספת למראה החדש שלו, שנוכל לראות כבר מחר (ראשון, 21:45) כשברצלונה תארח את ג'ירונה שצברה עד כה 7 נקודות בארבעה מחזורים. בארסה ראשונה בטבלה עם מאזן מושלם, שתי נקודות מעל ריאל מדריד, ובמחזור אמצע השבוע ביום רביעי תתארח בלגאנס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



Cover | 'New Look Messi' [sport] pic.twitter.com/JHIVwekPxY

— Barça Universal (@BarcaUniversal) September 21, 2018


בתוך כך, בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב שפאריס סן ז'רמן מנסה ברגע האחרון ללחוץ על אדריאן ראביו לחדש את חוזהו שמסתיים בקיץ הקרוב, כדי שלא יוכל לעזוב לברצלונה ללא תמורה ולהצהיר על כך כבר בינואר. בצרפת נטען מזה תקופה כי לראביו כבר סיכום מול ראשי הקטלונים, כשגם קבוצות רבות וביניהן ליברפול, טוטנהאם ויובנטוס מעוניינות בהחתמתו. "מונדו" כתב שאוקטובר יהיה החודש המשמעותי בפרשת ראביו, בסיומו יוכרע להיכן השחקן יעבור בקיץ.


פ.ס.ז' מצדה לא רוצה להגיע לדצמבר מבלי לדעת מה הכיוון של הקשר ונכון לעכשיו ההוראה שקיבל תומאס טוכל היא לתת לראביו את המפתחות בקישור, כך שהוא משחק קבוע בהרכב גם כדי לתת לו הרגשה עד כמה הוא רצוי. לפי הדיווחים בצרפת, פ.ס.ז' מציעה לראביו חוזה שנתי של 10 מיליון יורו לעונה שיכול להגיע עם בונוסים ל-15 מיליון יורו. בבארסה לא מדברים על כסף, אבל הם חוששים שפ.ס.ז' תשתגע ותציע לראביו 20 מיליון יורו, סכום שבברצלונה לא יוכלו לשלם לקשר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי