"כריסטיאנו רונאלדו הוא אגדה שיספרו עליה מדור לדור"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, התייצב לאיספת ה"סוסיוס", חברי בעלי המניות, וסיפר על הפרידה מ-CR7 וגם מזידאן: "גם הוא יודע שתמיד נהיה בית בשבילו". על שינוי המדיניות: "יש עשרה שחקנים ממחלקות הנוער"

(גודל טקסט)
הפרידות המפתיעות של כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן מריאל מדריד בתום העונה שעברה היו חפוזות במיוחד וזעזעו את המועדון, מאחר שמדובר היה בשניים מהגיבורים הגדולים בתולדותיו. היום (ראשון) התייחס נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס לעזיבתם של השניים, באסיפה של ה"סוסיוס" – בעלי המניות של המועדון. "זידאן ורונאלדו יודעים שריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלהם", אמר הנשיא עוד לפני שהוקרנו סרטי פרידה מהשניים.


על כריסטיאנו רונאלדו, אותו רכש בסכום שיא בקיץ 2009 ממנצ'סטר יונייטד, אמר פרס: "ההשפעה שלו על ריאל מדריד לא תישכח לעולם. הוא יורש ראוי לאלפרדו די סטפנו. הוא אחת מדמויות המפתח של ריאל מדריד בכל הזמנים בהיותו מלך השערים של המועדון בכל הזמנים. הוא דמות יוצאת דופן ואגדה שיסופר עליה בכל דור ודור. הוא דוגמה לכל אחד שילבש בעתיד את החולצה של ריאל מדריד. תודה רבה לך רונאלדו".


על זינדין זידאן
 "עוד אחד שייזכר אצלנו לנצח. כמאמן של הקבוצה הבוגרת הוא ייזכר כאחד הענקים של ריאל מדריד. הוא אחד מהאגדות הכי גדולות שלנו וכמו כריסטיאנו רונאלדו הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלנו".


Florentino Pérez abrió la Asamblea General Ordinaria de Socios Compromisarios 2018 con un discurso en el que repasó la actualidad del club. | #RealMadridhttps://t.co/s0D3MEQL4A

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 23 בספטמבר 2018

העונה האחרונה של ריאל מדריד:
"בפעם הראשונה בהיסטוריה ריאל מדריד היא אלופת אירופה גם בכדורגל וגם בכדורסל. אנחנו גאים לחיות ברגע היסטורי מבחינה ספורטיבית, כלכלית וחברתי במועדון. הזכיה ב-13 בליגת האלופות המשיכה פריוקט שהחל ב-2000 וריאל מדריד הפכה למועדון היחיד באירופה שזכה שלוש פעמים רצופות בתואר. זאת בזכות הפרויקט הספורטיבי שלנו, האפקט של סנטיאגו ברנבאו, העובדה שיש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם ואנחנו שמים דגש על שחקנים צעירים. יש לו ב-11 של פיפ"א של העונה שחקנים רבים, לוקה מודריץ' זכה בכדורגלן הכי טוב בקשר הכי טוב של האלופות ומועמד לזכות ב"דה בסט'. אני רוצה להזכיר את רפאל וראן שזכה עם צרפת בגביע העולמי".


הצעירים במועדון: "ויניסיוס ג'וניור יהיה אחד הכוכבים הגדולים בעולם ויש לנו גם את אלברו אודריוסולה, שוער צעיר מבטיח והחזרנו את מריאנו דיאס שגדל אצלנו. עשרה שחקנים שהגיעו ממחלקת הנוער וזו כעת המדיניות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי