איסקו עובר ניתוח בשל דלקת פתאומית, לא ברור מתי יחזור למגרשים

איסקו
איסקו | Gettyimages

קשר ריאל מדריד סובל מכאבים בתוספתן והובהל לבית החולים, יחמיץ לפחות את המשחקים עם סביליה ואתלטיקו. לופטגי: "הכי חשוב שיהיה בריא ושיחזור מהר". סבאיוס יפתח במקומו. גם בייל וקרוס יחזרו, מודריץ עדיין בספק

(גודל טקסט)
ריאל מדריד וברצלונה ישחקו מחר (רביעי) במסגרת מחזור אמצע השבוע, כאשר הן צמודות בטבלה עם 13 נקודות כל אחת. ברצלונה תתארח אצל לגאנס ב-21:00 בעוד הבלנקוס ישחקו במשחק המרכזי בסביליה ב-23:00.


ריאל תשחק מחר נגד סביליה ללא איסקו. הקבוצה הודיעה כי הקשר לא התאמן היום בגלל דלקת בתוספתן והוא יעבור ניתוח כבר היום. לא מדובר בניתוח קשה והוא צפוי לחזור בתוך כמה ימים למגרשים, אם כי יחמיץ בטוח את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד בסוף השבוע. ז'ולן לופטגי אמר: "איסקו הגיע לאימון עם בעיות וכאבים ושלחנו אותו לבדיקות. הוא שחקן קריטי, אבל הכי חשוב שיהיה בריא ואני מאמין שיחזור אלינו מהר. בינתיים אנחנו מנסים למצוא פתרונות". מי שעשוי לשחק במקומו הוא דני סבאיוס.


לופטגי עומד בפני מבחנים קשים בליגה. לא קל לשחק בסביליה בחוץ, במיוחד כיוון שהיא נמצאת בכושר מצוין אחרי שהביסה בחוץ את לבאנטה 2:6 במחזור האחרון ואת סטנדרד ליאז' 0:5 בליגה האירופית. מלבד איסקו הוא גם יאלץ להסתדר בלי דני קרבחאל הפצוע. אלברו אודריוסולה יעלה שוב לשחק אחרי שהרשים בניצחון 0:1 על אספניול. היום התאמן גם לוקה מודריץ' עם חבריו, לאחר שחזר מטקס "The Best" בלונדון. הוא הצטלם עם הגביע עם חבריו לקבוצה רפאל וראן, סרחיו ראמוס, טיבו קורטואה ומרסלו שזכו אף הם בתארים. למשחק נגד סביליה צפויים לחזור גארת' בייל, טוני קרוס ומודריץ', שלא שיחקו נגד אספניול. מודריץ' עדיין בספק, גם בגלל הטקס וגם בגלל שהיה פצוע מעט. "מארקה" כתב שלוקאס ואסקס נעלם מתחילת העונה וההשפעה שלו על הקבוצה מועטה לאחר שהיה שחקן קבוע בהרכב בסוף העונה שעברה.


¡Los ganadores de los premios 'The Best' compartieron sus trofeos con la plantilla en #RMCity! #HalaMadridpic.twitter.com/4X3tI5nW3Y

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 25, 2018


לקראת המשחק נגד סביליה אמר לופטגי שהזכייה של שחקניו בפרסים לא תפגע בהם מקצועית למחר: "יש לנו משחק מסובך והם מקצוענים מספיק לדעת שהפרסים שקיבלו בדה בסט לא ישפיעו עליהם".


הטענות של ברצלונה נגד ה-VAR: "אני לא מתעסק בבעיות של אחרים. אני יודע שה-VAR עוזר לנו במצבים לא ברורים. השיטה עובדת למרות שהיא לא מושלמת".


האם דני קרבחאל ישחק בדרבי: "בואו נראה איך יעבור את שאר הימים השבוע. יש עליו עומס גדול מדי".


לופטגי.
לופטגי. "ציפיתי שבייל יקבל את שער השנה" (Gettyimages)


היריבה סביליה, שכבשה 11 שערים בשני משחקים: "קבוצה טובה מאוד והשחקנים שלה ידעו לתפוס את שיטת המשחק של המאמן מאצ'ין".


מתי הוא בוחר בנבאס לשוער ומתי קורטואה: "זה דווקא קל, כי יש לנו שני שוערים מהטובים בעולם".


השבוע הכי מסובך עד היום בריאל מדריד: "בקבוצה הזאת כל יום מסובך. אנחנו לא יכולים לחשוב רחוק מדי".


שאיפה לזכות במאמן השנה: "זה לא משהו שנותן לי מוטיבציה. אני ציפיתי למשל שגארת' בייל יקבל את פרס שער השנה על הכיבוש בגמר".


לגאנס – ברצלונה.
בארסה חוששת לאבד נקודות פעם נוספת אחרי התיקו הביתי 2:2 מול ג'ירונה. היא תנסה להשיג ניצחון חמישי העונה בליגה לקראת שבוע לא קל בליגה נגד בילבאו ונגד טוטנהאם באלופות בוומבלי. מלקום חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי פציעה לאחר שנעדר מתחילת החודש בעקבות פציעה בקרסול. לגאנס מהתחתית תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולרשום ניצחון ראשון העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי