ואלוורדה: "מודריץ' נהדר, אבל עבורנו מסי הוא הטוב בעולם"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

מאמן ברצלונה התייחס לבחירתו של הקרואטי בתואר שחקן השנה של פיפ"א והתכונן למשחק נגד נועלת הטבלה לגאנס אחרי התיקו מול ג'ירונה: "הקבוצות של פלגרינו תמיד טובות, יהיה משחק קשה מאוד"

(גודל טקסט)

 אחרי איבוד הנקודות הראשון העונה בתיקו 2:2 נגד ג'ירונה, מאמן ברצלונה, ארנסטו וואלדרבה, דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק הקצוות מחר של קבוצתו נגד נועלת הטבלה לגאנס.

למרות שהשיגה נקודה אחת עד כה מחמישה משחקים, מאמן הקטאלונים לא מקל ראש ביריבה: "הקבוצות של פלגרינו (מאמן לגאנס), תמיד טובות. הן מאוד טקטיות ויכולות להפתיע אותך, בעיקר שהן משחקות בבית. אני חושב שיהיה משחק קשה מאוד".

לוח הזמנים הצפוף: "יש לנו שלושה משחקים בשישה ימים. קיווינו לנצח את כולם, כעת המטרה היא לנצח את המשחק הבא. יש לנו את כל הכלים להתמודד".

על כמות ספיגת השערים העונה: "זה עדיין שלב מוקדם בעונה, אבל עלינו להתייחס לכך שספגנו שני שערים גם נגד ג'ירונה וגם נגד הוסאקה. הרבה פעמים אנו משחקים עם ארבעה שחקני התקפה ועלינו לשים לב למשחק ההגנה".

בנוסף, התייחס המאמן לאי מועמדותו של מסי לזכייה בפרס שחקן העונה של פיפ"א: "זה לא הזמן להשוות. מדובר בפרס לשחקן הטוב ביותר אבל הוא לא הופיע שם. עבורנו מסי כמובן הוא הטוב ביותר, אבל גם מודריץ' הוא שחקן נהדר שעשה עונה מצויינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי