ויניסיוס נכלל בסגל לסביליה, איסקו מקווה לשוב לקלאסיקו

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

ריאל מדריד תתארח הערב אצל האנדלוסים וייתכן שהברזילאי יזכה להתלבש ואולי גם לשחק לראשונה במדי הבלאנקוס. הקשר שנותח בהצלחה ייעדר כחודש ויעשה מאמצים לשוב למפגש נגד ברצלונה (28.10.2018)

(גודל טקסט)

ז'ולן לופטגי נחשב למומחה בכל הנוגע לטיפול וגידול כדורגלנים צעירים, בוודאי אחרי שזכה באליפויות אירופה עם נבחרות ספרד עד גיל 19 ועד גיל 21, אבל עד כה היחס שלו לרכש הברזילאי ויניסיוס ג'וניור לא מובן. מדובר בחלוץ עליו שילמה ריאל מדריד 45 מיליון יורו וכולם סבורים שהוא יכול להיות הדבר הבא בכדורגל העולמי, למרות זאת המאמן לא העניק לו אפילו דקה אחת רשמית במדי ריאל מדריד, אלא רק במשחקי ידידות.

הבוקר (רביעי) פרסמו הבלאנקוס את הסגל למשחק הערב (23:00) בחוץ מול סביליה ולשמחת האוהדים גם היהלום הברזילאי נכלל ברשימה. אתלטיקו מדריד כבר נושפת בעורף שתי הגדולות אחרי הניצחון על הואסקה 0:3 אתמול והיא עם 11 נקודות לעומת 13 של בארסה וריאל מדריד. איסקו נותר מחוץ לסגל אחרי שעבר ניתוח להסרת האפנדיציט וגם דני קרבאחל הפצוע.

כעת ויניסיוס צריך לקוות שהוא גם יזכה להתלבש, מובן מאליו שלא כל מי שיצא למשחק בהכרח גם יהיה בסגל ולא ביציע – זה כבר קרה לו מול אספניול, אז זומן לסגל וברגע האחרון נופה וישב ביציע. בספרד אף מעריכים שמי שמועמד לשבת על הספסל הוא חסוס ואייחו, על אף שוויניסיוס כבש שלושה שערים בארבעה משחקים בריאל מדריד קסטייה. הברזילאי, כך לפי פרסומים, חש מושפל לאור הירידה לליגה השלישית והתלונן על אי שיתופו בקבוצה הבכירה, אולם שמע כי הוא עוד צריך להתאקלם.

בכל הנוגע לאיסקו שנותר בהצלחה, על פי ההערכות הוא יפסיד שישה משחקים של ריאל מדריד וזו תהיה מכה לא קטנה בעיקר לאור העובדה שייעדר מהדרבי בשבת הקרובה. הוא יקווה לחזור לקלאסיקו נגד ברצלונה ב-28 באוקטובר בקאמפ נואו.


איסקו. במדריד מאוד מקווים שהוא ישוב לקלאסיקו מול ברצלונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי