השופט ציין בדו"ח שליאו מסי התנפל עליו, עשוי לעמוד דין

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ברצלונה עלה מהספסל והציל את המועדון מהפסד ב-1:1 מול בילבאו, אך עלול להיענש על שתקף את חיימה לאטרה: "אתה תמיד מאיים עליי". וגם: ואלוורדה לקח אחריות, שקריניאר מאינטר יצטרף בינואר?

(גודל טקסט)
ברצלונה בצרות. האלופה סיימה שבוע קשה אחרי שלא ניצחה שלושה משחקים רצופים, אתמול (שבת) סיימה ב-1:1 מול בילבאו בקאמפ נואו ולמזלה נותרה ראשונה עם אותו מספר נקודות כמו ריאל מדריד, 14 לכל אחת, לאחר התיקו המאופס בדרבי של מדריד. למעשה ברצלונה לקחה רק שתי נקודות מתשע אפשריות בליגה לראשונה מאז עונת 2015/16, אז הפסידה שלושה משחקים רצופים ועדיין זכתה באליפות.


"ארנסטו ואלוורדה, יש לך בעיה", כתב ה"מארקה" על המשחק אתמול. דויד סאנצ'ס, בעל טור בעיתון, כתב: "הגיע הזמן שברצלונה תגיד לדון ארנסטו להתראות. הקבוצה שלו נראית זוועה. ג'רארד פיקה נמצא בכושר נוראי ועושה טעויות של טירון. חייבים להעיף אותו מההרכב. לברצלונה נשאר רק ליאו מסי ובלעדיו היא אפילו לא תשיג את הכרטיס לליגת האלופות. זה נס שמסי מוכן עדיין לשחק שם. ברצלונה נותרה בלי נשמה, בלי רצון ובלי מאמן ולא תזכה בצורה הזאת באליפות. מסי הציל את ואלוורדה מהפסד שני רצוף". יש לציין שאת הדברים כתב בעיתון היוצא במדריד, אבל ביקורת ארסית כזאת לא יכתבו בעיתוני ברצלונה מחשש לנתק עם הקבוצה.


לעומת זאת, "מונדו דפורטיבו" התייחסו לעובדה שבארסה עדיין ראשונה למרות התיקו: " הליגה נשארה אותו דבר". גם העיתון "ספורט" התעלם מהמצב והדגיש: "ולמרות הכל, עדיין מובילים". מסי קיבל ציון 7 בעיתון. כל השאר בין 5 ל-6.

"LEADER (LA LIGA STILL THE SAME)" #fcblivepic.twitter.com/UkoqyTzPJ5

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) September 29, 2018

¡Nueva portada del Sport!

"Líderes a pesar de todo"#NuevaPortadapic.twitter.com/bkfcAcUoyD

— Visca El Barça! #ElEscudoNoSeToca (@ViscaElFCB__) September 29, 2018


בקטלוניה גם בדקו עד כמה סובלת ברצלונה מחוסר מזל ונמצא כי ליאו מסי, שפתח אתמול על הספסל ונכנס כמחליף, בעט לקורות ולמשקופים 7 בעיטות ב-9 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. גם אתמול הייתה לו החמצה כזאת ו"מארקה" כתב על כך: "הקורות הפכו לבעלי הברית הכי גדולים של השוערים שעומדים מול מסי העונה".


אתמול מסי התנפל בסיום על השופט חיימה לאטרה, שלא שרק לטענתו לקרן לטובת ברצלונה. לפי תרגום שפתיים של רשת ESPN מסי אמר: "תראה את הבולשיט שאתה מקבל מהם (מבילבאו)". השופט הגיב: "אני עושה את המיטב ומתייחס הכי טוב שאני יכול לאנשים". השופט איים להרחיק אותו ומסי לא נשאר חייב: "אתה תמיד מאיים עלי. זה תמיד אותו דבר איתך". השופט שלף לו כרטיס צהוב. כעת ייתכן שמסי יועמד לדין לאחר שהשופט ציין בדו"ח שמסי העיר על השיפוט בסיום המשחק.


מסי אמר בסיום: "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח. בחצי הראשון היו לנו הרבה הזדמנויות לקחת את היתרון, אבל למזלנו הרע ירדנו להפסקה בפיגור. היו לנו הרבה הזדמנויות, יכולנו לנצח. חבל על התוצאה הזו והקודמת, אבל אנחנו רק בהתחלה ואני מצפה למשחק הקשה שמחכה לנו ביום רביעי מול טוטנהאם. יש לנו בית לא קל באלופות ואנחנו יודעים שיש לנו הרבה מה לשפר, אבל עלינו להיות רגועים כי עדיין מדובר בתחילת העונה".



מסי מתעמת עם השופט וסופג צהוב. יועמד לדין? (AFP)


מסי ביקש מכולם להירגע ולא להיכנס ללחץ: "לא ציפינו לשתי התוצאות האחרונות. במשחק מול לגאנס פתחנו טוב ובסופו של דבר הפסדנו 2:1, גם הפעם זה היה כך ולא סיימנו כמנצחים. אנחנו חייבי להשתפר בהגנה ולא ייתכן שנספוג בכל משחק, בדיוק סיימנו עונה שכמעט לא היה אפשר להבקיע מולנו, העונה זה שונה לגמרי. חייבים לחזק את ההגנה, זה הדבר הכי חשוב. הסגל טוב מספיק וחייבים להישאר רגועים".


הבעיה העיקרית של ברצלונה היא פציעתו של סמואל אומטיטי שלא ברור כעת מתי ישוב לשחק. אתמול גם סרג'י רוברטו נפצע בשריר הירך וספק אם יוכל לשחק נגד טוטנהאם. דבריו של מסי על חיזוק ההגנה לא נופלים על אוזניים אטומות ולפי "מונדו דפורטיבו" ברצלונה תרצה לרכוש בינואר את מגן/בלם אינטר מילאן שקריניאר שחוזהו מסתיים ב-2020.


המאמן ארנסטו ואלוורדה סיכם: "היה לנו שבוע קשה כי לקחנו רק 2 מ-9 נקודות. אני יודע שהיה מסוכן לפתוח עם מסי על הספסל. האחריות שלי ואני לוקח את ההחלטות לטובת הקבוצה ואין מצב שאוכל להחזיר את הגלגל אחורה. האם זה ישפיע למשחק נגד טוטנהאם? אולי לטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי