בספרד בטוחים: לופטגי עדיין מאמן ריאל מדריד רק בגלל ברצלונה

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

ב"אס" נכתב שלמרות שלא ניצח בשני המשחקים האחרונים, מאמן אלופת אירופה עדיין בתפקיד בזכות פתיחת העונה הרעה של הקטלאנים, אליהם הוא צמוד בטבלה. וגם: מיהו סרחיו רגילון שצפוי לפתוח נגד צסק"א

(גודל טקסט)
האם ז'ולן לופטגי צריך להודות לארנסטו ואלוורדה ולברצלונה על כך שהוא עדיין מאמן ריאל מדריד? כך לפחות נטען הבוקר בעיתון הספרדי "אס", ונכתב שבעקבות העובדה שפתיחת העונה הרעה של האלופה שרשמה לאחרונה שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, הלחץ על לופטגי לא גדול יחסית לעובדה שלא ניצח בשני משחקי הליגה האחרונים. "ברצלונה גורמת ל'לה ליגה' להיראות אנושית אחרי הפתיחה הגרועה שלה", נכתב, לאחר שבעונה שעברה ארנסטו ואלוורדה פתח את הליגה עם מאזן מושלם בשבעה משחקים, והסתכל מלמעלה בפער מבטיח על ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד.


אז, עם זינדין זידאן כמאמן, הבלאנקוס פתחו החזיקו במאזן זהה לנוכחי עם הפסד ושתי תוצאות תיקו ב-7 מחזורים ולאתלטיקו מדריד היו באותו פרק זמן שלוש תוצאות תיקו. "הפעם ההרגשה היא שהכל אפשרי", סיכמו ב"אס". ואכן, אם אשתקד 14 נקודות דירגו את ריאל מדריד במקום החמישי ב"לה ליגה", כעת היא צמודה לברצלונה ומדורגת שנייה רק בגלל יחס שערים עדיף של הקטלאנים. אתלטיקו לעומת זאת הייתה עם 15 נקודות בעונה שעברה והעונה רק עם 12, אך מרוחקת רק שתיים מהפסגה. באופן כללי, ברצלונה רשמה את פתיחת העונה הכי גרועה של מוליכת הליגה בספרד מאז 1993 ולפי קצב צבירת הנקודות הנוכחי תסיים את העונה 76 נקודות בלבד.


כתב רדיו "קאדנה סר" הספרדי, מאנו קרנו, אמר: "אני לא בטוח ביכולת של לופטגי להעביר את הרעיונות שלו לשחקני הקבוצה. אני מודאג מהעובדה שלופטגי לא מצליח להעביר לשחקנים איך לשחק על כר הדשא. הוא מאמן מוכשר ויש לו ידע רב, אבל היכולת להעביר לשחקנים את המסר כדי שיבצעו אותו על המגרש היא אחד הדברים החשובים למאמנים, ולא בטוח שלופטגי ניחן ביכולת הזאת. אני לא בטוח שהשחקנים נלהבים ממנו".


הערב תתארח מדריד במוסקבה למשחק מול צסק"א במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות, ולופטגי יבצע מספר רוטציות בהרכב בעקבות הפציעות. מי שצפוי להנות מכך הוא המגן השמאלי בן ה-21 סרחיו רגילון, שצפוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת במקומו של מרסלו הפצוע. בעיתונות המדרידאית נכתב שכמעריץ גדול של רוברטו קרלוס, הוא מגשים חלום לשחק במדי הקבוצה במפעל. הוא הגיע למחלקת הנוער של ריאל מדריד בוואלדבבאס בשנה הראשונה בה היא נפתחה מחדש ב-2005 ומהבודדים שמגיע מהאקדמיה של הקבוצה שנראת "לה פבריקה" (המפעל בספרדית).


האקדמיה שנפתחה ב-1942 שופצה בעלות של מאה מיליון יורו ב-2005 ובעבר הרחוק גדלו בה ראול אחרי שעבר את הכביש מאתלטיקו מדריד, דני קרבחאל ולאחרונה גם אשרף חכימי שכבר לא בקבוצה. אלברו טחרו שגדל עם רגילון בריאל מדריד וכיום מושאל לאלבסטה אמר: "גדלנו יחד. הוא שחקן מאוד מוכשר ואם המאמן החליט להמר עליו במשחק כזה, זה אומר הכל. הוא שחקן עם התלהבות עצומה ושחקן שגדל כל חייו במועדון". במאי האחרון הוא האריך את חוזהו בקבוצה ואפילו הצטלם עם הנשיא פלורנטינו פרס.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha sido un privilegio defender este escudo desde los 8 años. Y ahora será un orgullo pertenecer al mejor club del mundo los proximos años. #halamadrid ⚽⚽⚽

A post shared by Sergio Reguilón (@sergioregui) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי