לופטגי: "לא מודאג מהשמועות עליי, דואג שהשחקנים יתאמנו"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | AFP

מאמן ריאל מדריד יודע שהוא חייב ניצחון מול אלאבס המפתיעה כדי להפסיק את הדיווחים על מעמדו המעורער, אבל נשאר אופטימי: "אנחנו ריאל מדריד, אנחנו מסוגלים לתור את הבעיות". גארת' בייל חזר לסגל וצפוי לפתוח

(גודל טקסט)

מבחן קשה מחר עומד מחר בפני ז'ולן לופטגי באיצטדיון בוויטוריה, שם תפגוש את אלאבס שהיא אחת מהפתעות העונה. ריאל מדריד נמצאת רשמית במשבר אחרי ההפסד 1:0 לצסק"א מוסקבה בליגת האלופות וניצחון בודד בארבעה משחקים ב"לה ליגה". על פי הדיווחים פלורנטינו פרס תומך במאמן, אבל ההנהלה והנשיא רוצים ניצחון על אלאבס שיאושש את הקבוצה אחרת יתחילו לחצים.

לופטגי חסר מזל, מכיוון שהקבוצה המדורגת שנייה וצמודה לברצלונה סובלת ממכת פציעות. המאמן קיים מסיבת עיתונאים ואמר שהמטרות של ריאל מדריד נותרו דומות, לזכות בכל התארים, והוא לא לחוץ מהמצב. "הכי חשוב איך אנחנו מרגישים כקבוצה", אמר לופטגי, "היה ברור שיהיו בעיות בדרך ואנחנו צריכים להיות מסוגלים לפתור אותן. אנחנו ריאל מדריד ואנחנו צריכים להתרכז בדברים החיוביים שיש בקבוצה".

הדרישות מריאל מדריד: "אנחנו קבוצה שתמיד דורשים ממנה את המקסימום. זה דבר נורמלי במועדון הזה. יש לנו אותו מספר נקודות כמו המוליכה ברצלונה, אז למה להיכנס ללחץ? מקווה שנמשיך לשחק כמו נגד רומא באלופות (0:3). ההפסד לצסק"א היה חוסר מזל".

שחקני צסק
שחקני צסק"א חוגגים. ריאל מדריד רשמית במשבר (AFP)

היריבה אלאבס: "הם לא הפסידו בששת המחזורים הראשונים של העונה וישחקו מול האוהדים שלהם. אנחנו מכבדים אותם, אבל צריכים להתרכז רק בנו. נצטרך לשחק טוב כדי לנצח אותם".

השמועות שהמישרה שלו בסכנה: "לא מודאג מאיך שהתקשורת מתייחסת אלי. אני דואג רק לעבודה היומית של השחקנים. אנחנו לא יושבים ומנתחים מה אנשים חושבים עלינו בתקשורת אלא מרוכזים במשחק מחר. אנחנו יודעים שהקבוצה שיחקה טוב העונה והשחקנים יודעים מה המטרות. כמו שאמרתי אחרי המשחק נגד רומא, ישפטו אותנו רק בסיום העונה".

גארת' בייל, שהוחלף במחצית ב-0:0 נגד אתלטיקו מדריד עם חשש לפציעה, יוכל לשחק מחר באלאבס ואם אכן ישחק ירשום את משחקו ה-200 בקבוצה, אבל דני קרבחאל ומרסלו הפצועים ואיסקו שמתאושש מניתוח אפנדיציט לא יהיו בסגל. הדבר אומר שהבלאנקוס ישחקו בלי שני המגינים הראשונים שלהם, שידועים גם ביכולות ההתקפה שלהם. לופטגי בחן באימון היום עשרה שחקנים מריאל מדריד קסטיה כדי להחליף חלק מהפצועים.

בייל. צפוי לערוך את הופעתו ה-200 בריאל (AFP)
בייל. צפוי לערוך את הופעתו ה-200 בריאל (AFP)

ב-12 המשחקים האחרונים בין אלבאס לריאל מדריד, לבלנקוס יש 11 ניצחונות ותיקו. הניצחון האחרון של אלאבס על אלופת אירופה היה במאי 2000. האתר המהיימן "או קיי דיאריו" פרסם שריאל מדריד כבר מתכננת את העונה הבאה ובין היתר תרצה לרכוש את הבלם של אספניול מריו הרמוסו, שמחירו רק 15 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי