דני קרבחאל: "ניימאר הבטיח פעם שיגיע לריאל יום אחד"

ניימאר
ניימאר | AFP

המגן התראיין ל"ליברו" האיטלקי והודה שהכוכב התחייב שיגיע יום אחד לבלאנקוס כשהתאמן עם קבוצת הנערים ב-2006: "עד היום אני לא מבין למה עזב" וסיפר על יעד נוסף שלו: "רוצה לחוות את הפרמיירליג לפני הפרישה"

(גודל טקסט)

סאגת מעברו האפשרי של ניימאר לריאל מדריד, פרק נוסף. מגן ריאל מדריד דני קרבחאל, התראיין היום (שלישי) לעיתון האיטלקי "ליברו" וחשף אנקדוטה מעניינת בהקשר לכוכב הברזילאי ולקבוצתו של המגן. קרבחאל גילה כי בעת ששיחק בקבוצת הנערים של הבלאנקוס ב-2006, ניימאר היה קרוב לחתימה בקבוצה וכל הפרטים היו סגורים אך לבסוף העסקה לא יצאה אל הפועל וניימאר בן ה-14 חזר לברזיל והצהיר: "עוד תיראו שאחזור ואחתום יום אחד בריאל מדריד".

קרבחאל המשיך להצהיר בבירור: "ניימאר ירצה לשחק אצלנו יום אחד. הייתי אז ילד בנוער של ריאל מדריד והוא אמר לנו שהוא עוד יחזור. היה מצב שהוא הודיע לנו שחתם כבר וחגגנו כולנו כי ראינו איזה כוכב גדול הוא הולך להיות, אבל אז הוא עזב. עד היום לא הבנתי למה" בנוסף, כעבור כמה שנים הגיע ניימאר לצ'לסי וסגר עם רומן אברמוביץ' על הצטרפותו לקבוצה הלונדונית בתיווכו של פיני זהבי, אבל דרישה של אברמוביץ' לשלוח אותו בהשאלה לווסטהאם של אברם גרנט טירפדה גם את ההסכם ההוא לאחר שניימאר הסכים להישאר רק בבלוז. כך בסופו של דבר סיכם בברצלונה ב-2013.

קרבחאל בן ה-26 גדל בנוער של ריאל מדריד לפני שעבר לעונת השאלה ללברקוזן ב-2013. כשהיה בן 21 חזר ומאז לקח חלק מרכזי ברנסנס של הלבנים שכלל 13 תארים בחמש השנים האחרונות כולל ארבע זכיות בליגת האלופות. בראיון התייחס גם המגן לעתידו בקבוצה והפתיע כשסימן יעד חדש: "אני רוצה לנסות יום אחד לשחק בפרמיירליג לפני שאפרוש מכדורגל. אני רוצה להרגיש את החוויה לשחק בליגה המרגשת הזאת. זו חוויה שאני בהחלט מאחל לעצמי בעתיד, אבל כרגע אני שחקן של ריאל מדריד וחושב רק על ההצלחה שלנו.


קרבחאל. בקרוב בפרמיירליג? (AFP)

קרבחאל המשיך: "אני פשוט לא רוצה לתלות את הנעליים יום אחד ולומר לעצמי 'איך פספסתי את החוויה הזאת לשחק באנגליה'. מצד שני, אם ייצא לי לפרוש ככדורגלן במדי ריאל מדריד זה גם יהיה נחמד. לא הרבה שחקנים מצליחים לסיים את הקריירה שלהם אצלנו. כל הכוכבים עזבו אם זה איקר קסיאס, ראול, כריסטיאנו רונאלדו ויש עוד הרבה דוגמאות. אני חושב שזה יהיה כבוד ללבוש את מדי החולצה עד היום האחרון'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי