פאקו אייסטראן: קשה מאוד להיות מאמן ספרדי בריאל מדריד

פאקו אייסטראן
פאקו אייסטראן | צילום: עדי אבישי

אקס מכבי תל אביב יוצא להגנתו של מאמן הבלאנקוס שמתקשה להרים את הקבוצה. רודריגו מסנטוס עשוי להגיע כבר בינואר במקום בקיץ: "הוא אינטליגנט שעושה החלטות נכונות"

(גודל טקסט)

מצבה הרע של ריאל מדריד עשוי לגרום לה לחפש פתרונות לחיזוק הקבוצה כבר בינואר הקרוב. אדן הזאר הוא אומנם אופציה, אבל זו תהיה משימה קשה מאוד להחתים אותו. לעומת זאת חלוץ סנטוס, רודריגו, שכבר נרכש עקרונית על ידי הקבוצה, עשוי להקדים את בואו מהקיץ לינואר הקרוב ויצטרף לויניסיוס ג'וניור כברזילאי הצעיר השני בקבוצה.


בעיתון "אס" פורסם כי ריאל יכולה להביא את החלוץ החל מ-9 בינואר בגלל שיהיה כבר בן 18. במועדון התרשמו מאוד מהיכולת של החלוץ שלמרות גילו הצעיר מגלה בגרות מפתיעה במשחקו והוא מועמד לזכייה בפרס "קופה" של "פראנס פוטבול" לשחקן המצטיין עד גיל 21 ולמרות שהוא לא משחק כלל באירופה והוא רחוק מהעין של רוב צופי הכדורגל. רשימת המועמדים המכובדת כוללת שמות מרשימים כמו קיליאן אמבפה, כריסטיאן פולישיץ' ג'אנלואיג'י דונארומה וג'סטין קלייברט.


פרשן ESPN הברזילאית, מריו מארה, אמר לעיתון הספרדי: "היו תהיות אם מבחינה פיזית רודריגו מתאים לשחק בבוגרים אחרי שסבל מכמה פציעות, אבל בגלל שסנטוס עברה משבר והיו לה פצועים רבים כשהוא חזר לכושר, למאמן לא הייתה ברירה אלא לתת לו לשחק והוא תפס מקום קבוע בהרכב". הוא שיחק 26 משחקי ליגה בברזילראו (מהם פתח ב-23) וכבש שישה שערים.


כתב אחר של רשת UOL אמר: "זה מוזר ש-ויניסיוס תמיד היה בעל יכולת פיזית הרבה גדולה ביחס לגילו וכיום הוא לא משחק בכלל בריאל מדריד ודווקא רודריגו שלא נהנה מיכולת כזאת עשוי להגיע עכשיו ולהשתלב לפניו. שני הברזילאים הצעירים משחקים באותה עמדה, אבל יש להם יכולות שונות לחלוטין. רודריגו הרבה יותר טכני ובעל ראיית משחק, ויניסיוס הרבה יותר חזק וממוקד מטרה לכבוש שערים. רודריגו הוא יותר אינטליגנט, עושה החלטות נכונות. כשאתה רואה אותו משחק ההרגשה היא שהוא כמו בן 25".



רודריגו. יגיע לבירת ספרד כבר בינואר? (Gettyimages)


כלי תקשורת אחרים בספרד מדווחים רודריגו אומנם עשוי בהחלט להגיע לריאל מדריד בינואר, אך המטרה היא שישחק בקבוצת הבת קסטייה ולא בבוגרת, זאת במטרה שיוכל להתאקלם ביתר קלות בבירת ספרד לפני שיגיע לקבוצת הבוגרים. גם ויניסיוס וגם רודריגו נכללים בנבחרת ברזיל עד גיל 20 שנמצאת בצ'ילה כחלק מהכנותיה לאליפות דרום אמריקה עד גיל 20. הנבחרת תשחק בשבת ושני נגד קבוצות מקומיות כחלק ממשחקי ההכנה לטורניר.


בתוך כך, פאקו אייסטראן, מאמן מכבי תל אביב לשעבר וכיום פאצ'וקה המקסיקנית התראיין ל"רדיו מארקה" ואמר: "נראה שקשה מאוד להיות היום מאמן ספרדי בריאל מדריד. המאמנים הספרדים לא הצליחו בעידן האחרון בבלאנקוס. רק זרים מצליחים כי ריאל בולעת את המאמן הספרדי ולא נותנת לו מראש מעמד רציני בקבוצה".


עוד ב"רדיו מארקה" עיתונאי יצא נגד רכישת אדן הזאר ואמר: "לא מבין עדיין איך פלורנטינו פרס לא חושב לרכוש מספר 9 ומנסה לרכוש שחקן (הזאר) בתפקיד שכבר יש לו שחקנים אחרים באותה עמדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי