מנכ"ל ברצלונה: "מה שווידאל עושה זה חוסר כבוד לחבריו"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

פפ סגורה יצא נגד הפוסטים ברשתות החברתיות של הצ'ילאני, שלא מרוצה ממיעוט הדקות שלו: "אני בטוח שיתנצל. הוא חייב לכבד את הקבוצה ואת החברים שלו". על ואלוורדה אמר: "אין תוכנית ב'. יש לו חוזה עד סוף העונה"

(גודל טקסט)
העימות בין קשר ברצלונה ארתורו וידאל לקבוצה עולה מדרגה. לפי העיתון "ספורט", המנכ"ל והאחראי על הרכש במועדון, פפ סגורה, תקף את הצ'ילאני על הפוסטים שלו ברשתות החברתיות וטען: "מה שהוא עושה זה חוסר כבוד לחבריו". וידאל כועס על כך ששיחק ארבע דקות בלבד בשני המשחקים האחרונים של ברצלונה, ובתיקו 1:1 נגד ולנסיה לא שותף כלל.


בראיון ל"ספורט" אמר סגורה: "הפוסטים שלו היו חוסר כבוד לחברים שלו. אני בטוח שהוא יתנצל. הוא חייב לתת כבוד לכל הקבוצה ולחברים שלו".


אם יש לברצלונה תוכנית ב' שמקרה שהמצב לא ישתפר: "אין תוכנית ב' לגבי המאמן. יש לו חוזה עד סיום העונה ונדבר איתו כשזה יתאפשר. ארנסטו ואלוורדה מרוצה מהסגל הקיים. התוכנית הייתה לחזק את הסגל משנה שעברה ואת זה עשינו".


ברצלונה רכשה שחקנים תמורת 125 מיליון יורו ומכרה ב-82 מיליון יורו: "כן, למדנו גם למכור. אין מה להביא למישהו מדליות. ניתחנו איך הסגל היה. מכרנו את השחקנים שלא רצינו וקנינו את מי שרצינו. הכל בתיאום עם המאמן".


הכישלון עם ירי מינה: "הוא הגיע צעיר מדי ובחלון ההעברות של ינואר כשאין הכנה לעונה החדשה. ידענו שיכולות להיות לו בעיות התאקלמות. לא נתנו לו את הדקות המספיקות כדי להתאקלם לסגנון המשחק שלנו. כששאלנו את עצמנו מה לעשות איתו בקיץ, הגיעה הצעה מצוינת (אברטון). אז החלטנו לממש רווחים".

#PortadaSPORThttps://t.co/Z8pTaGK2Yz

— Diario SPORT (@sport) 10 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי