דיווח: פול פוגבה סיכם עקרונית את כל תנאיו בברצלונה

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

עתידו של קשר מנצ'סטר יונייטד ממשיך להעסיק את כלי התקשורת בממלכה, שדיווח כי סוכנו מינו ראיולה הגיע להבנות עם אלופת ספרד לגבי מעבר בקיץ. באנגליה טוענים: ארתורו וידאל דוחף לביצוע העסקה

(גודל טקסט)

עתידו של פול פוגבה ממשיך להעסיק את כלי התקשורות ברחבי אירופה והיום (שלישי) פורסם באנגליה שקשר מנצ'סטר יונייטד סיכם עקרונית את תנאיו בברצלונה לאחר שסוכנו מינו ראיולה הגיע להבנות עם אלופת ספרד לגבי חוזהו.

כבר בקיץ האחרון ברצלונה התעניינה בשירותיו של פוגבה, שהיה קרוב להצטרף לקבוצה של מסי אך בסופו של דבר המהלך לא צלח והוא נשאר במנצ'סטר, אלא שמאז יחסיו עם המנג'ר ז'וזה מוריניו הלכו והחמירו ועל פי כל הדיווחים הצרפתי אינו מעוניין להמשיך לשחק תחתיו.

מי שככל הנראה דוחף לבצע את המהלך, כך לפחות על פי אותם פרסומים, הוא ארתורו וידאל מברצלונה שכזכור שיתף פעולה עם פוגבה בהצלחה מרובה במרכז המגרש של יובנטוס והוא מעוניין לראות את חברו הצרפתי חוזר לפרוח לצידו.

בצל פתיחת העונה הנוראית של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, מוריניו כזכור שלל מפוגבה את סרט הקפטן ולאחרונה אף פורסם סרטון באנגליה סרטון נדיר בו השניים נראו מתעמתים מילולית במהלך אימון הקבוצה.


בדרך לספרד? פוגבה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי