מסתבך: בנזמה מעורב בחקירה של ניסיון לחטיפה בצרפת

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

על פי דיווחים, סוכן השחקנים לאו דסוזה טוען שכוכב ריאל מדריד היה חלק מחבורת אנשים שניסו לחטוף אותו לאחר המשחק בין פ.ס.ז' לליון. השחקן הכחיש בטוויטר: "אין גבול להמצאות?" בחקירה עלה: הצרפתי לא היה בזירה

(גודל טקסט)
חלוץ ריאל מדריד קרים בנזמה, שהיה מעורב בעבר בפרשת הקלטת של מתייה ולבואנה והיה חשוד שסחט אותו, הסתבך בפרשה חדשה אם כי הפעם בעקיפין: בצרפת דווח שייתכן והוא היה שותף לניסיון חטיפה. על פי הדיווחים, סוכן השחקנים לאו דסוזה ששימש בעבר כסוכנו של בנזמה, נכח במשחק בין פאריס סן ז'רמן לליון בתחילת החודש ובסיום המשחק, לטענתו, רצו לעברו מספר אנשים במטרה לחטוף אותו. הסוכן בן ה-33 הגיש תלונה במשטרה ובה נכתב: "זה היה ניסיון חטיפה בלתי חוקי תוך שימוש באלימות ופגיעה בכושר עבודה".


בתלונה שהגיש הסוכן הוא טען כי אחד מהחוטפים הוא חבר ילדות של בנזמה, המלווה בעוד שני אנשים המקורבים לחלוץ הצרפתי של ריאל, ואף הוסיף כי קארים נכח בעצמו ברכב שממנו יצאו החוטפים לכאורה. עוד נטען כי האירוע התרחש בעקבות חוב של הסוכן לשחקן על סך 50 אלף יורו, אותו עדיין לא החזיר. חוקרי הפרשה שללו אפשרות שבנזמה אכן היה ברכב אליו ניסו החוטפים לכאורה להכניס הסוכן.


החלוץ, מצידו, מיהר להכחיש את הפרסומים כשצייץ בטוויטר את אחד מהדיווחים והוסיף: "ברצינות? #הניחו לי. האם העולם הזה רציני? אין גבול להמצאות?". גם סוכנו הנוכחי של בנזמה, סילביאן קורמייר, הגיב לטענות: "דסוזה מעולם לא היה הסוכן של בנזמה ואולי בגלל זה הוא מתוסכל, האיש הזה המציא הכל כדי להסתיר את הבעיות שלו. אנחנו יודעים בוודאות שבנזמה לא היה בזירה".


« Un proche de Benzema touche le bras de De Souza, c'est un enlevement » « De Souza est roué de coups, il n'a aucun jour d'ITT » « De Souza dit que Benzema était dans le Van, thèse écartée par les enquêteurs » Ce monde est-il sérieux ? #FautArreter#Givemeabreak#CTrop pfff

— Karim Benzema (@Benzema) 18 באוקטובר 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי