תומאס טוכל: "לא יודע מה יהיה עם ניימאר ב-2019"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | Gettyimages

מאמנו של הברזילאי הוסיף סימני שאלה סביב עתידו של הכוכב ששוב מועמד לחזור לספרד לברצלונה או ריאל מדריד: "כרגע הוא שחקן שלנו ויש לו חוזה". ואלוורדה: "אי אפשר לדעת מה יהיה, כרגע אלו רק ספוקלציות"

(גודל טקסט)

לא משנה באיזה שלב אנחנו נמצאים בעונה, השמועות בקשר לעתידו של כוכב פאריס סן ז'רמן ניימאר ממשיכות לצוץ. היום (שבת), התראיין מאמנו של הברזילאי תומאס טוכל, ולא אמר בוודאות שניימאר יישאר בקבוצה בעונה הבאה: "אני לא יודע מה ניימאר יעשה ב-2019. אני יודע שעכשיו אוקטובר, אבל אני לא יכול לדבר על מה יהיה בקיץ 2019. הוא שחקן שלנו כרגע ויש לו חוזה".

הידיעה הבלעדית של "מונדו דפורטיבו" על האפשרות שהשחקן יחזור ועל כך שבברצלונה מוכנים להחזירו אחרי שעזב בקיץ 2017 בטריקת דלת, הביאה את השבועון הצרפתי "Le10sport" לערוך משאל בין קוראיו לגבי השאלה היכן אוהדי הכדורגל בצרפת רואים את ניימאר בעונה הבאה. 30 אחוז ענו שבברצלונה, רק 16 אחוז הצביעו על ריאל מדריד. 50 אחוז סבורים שהוא יישאר בפ.ס.ז' והארבעה האחוזים הנותרים אחוז ענו שהוא יעבור לקבוצה אחרת.

סגן נשיא ברצלונה, ג'ורדי קארדונר, טען ב"רדיו קאטלוניה" שהנושא לא על הפרק: "עד עכשיו אף אחד בברצלונה לא דיבר על האפשרות להחזיר את ניימאר. כרגע אנחנו לא יכולים לתת תשובה בגלל שאף אחד לא הזכיר אותו".  מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, התייחס לאפשרות וצינן את ההתלהבות: "זה תמיד טוב עבור התקשורת לשאול שאלות, אבל ניימאר בקבוצה אחרת עכשיו והכל ספקולציות. אנחנו אפילו לא בחלון ההעברות. זו שאלה שמסיחה את הדעת של כולנו, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי