זלאטן מעוניין לחזור לאירופה, עשוי להגיע לריאל במחיר מציאה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

השבדי מסיים את חוזהו בקבוצה האמריקאית בינואר הקרוב, מה שככל הנראה יסלול את דרכו לבלאנקוס שמעוניינים בשירותיו. איברה משתכר רק 1.5 מליון יורו עקב תקרת השכר וצפי להשתדרג בשכרו אצל אלופת אירופה

(גודל טקסט)
על אף ה-1:2 על ויקטוריה פלזן שהרגיע מעט את הרוחות הסוערות, ריאל מדריד עדיין מחפשת אחר חיזוק לחלק ההתקפי. כפי שפורסם לפני מספר ימים, הבלאנקוס מועניינים בלא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ'. העיתון "אס" טוען היום (רביעי) כי מה שהיה נשמע כמו ידיעה חצי דמיונית לפני מספר ימים, יכול להתגשם בקרוב. השבדי, מוזכר כמועמד רציני להגיע לבלאנקוס למרות גילו המופלג באופן יחסי (37) והאפשרות לכך נראית ריאלית יותר מתמיד והוא עשוי לנחות בינואר.


איברה הוכיח בארה"ב פעם אחר פעם שכוחו עדיין במותנו כשכבש 22 שערים ב-26 משחקים שלו בקבוצה, רובים שערים מכריעים ויפים במיוחד. שכרו וודאי לא יהווה מכשול, שכן הוא משתכר "רק" כ-1.5 מליון יורו בקבוצה האמריקאית, עקב תקרת השכר של הקבוצה, שכר אותו ריאל לא תתקשה לשלם לענק השבדי. לאחר שהוכיח כי התאושש מהניתוח ושב לכושר, הוא בהחלט רואה את עצמו שב לאירופה – גם משחק ברמות הגבוהות וגם משתכר בהתאם.

#zLAtanpic.twitter.com/S73CpaNMaP

— LA Galaxy (@LAGalaxy) 23 במרץ 2018

הרצון מצד ריאל מדריד לצרף את זלאטן נובע מהתסכול מהיכולת של חלוצי הקבוצה, מריאנו ובנזמה שדווקא הבקיע אמש באלופות. הקבוצה כן מייצרת מצבים רבים, אך אין אין מי שיתרגם אותם לשערים. בעיה נוספת היא שריאל מדריד תצטרך לשלם עשרות מיליוני יורו על כל חלוץ בכיר שתרצה לצרף, בעוד שעלותו של השבדי לא תהיה גבוה, כיוון שריאל לא תצטרך לשלם דמי העברה וכי חוזהו מסתיים  בדצמבר 2019.


מצידו של איברהימוביץ', זו הזדמנות ענקית נוספת לשחק באחת הקבוצות המפוארות ביבשת, ובמיוחד במדיה של היריבה השנואה של ברצלונה, זה שיחק ועזב בטריקת דלת אחרי סכסוך מתוקשר עם מאמנו באותה תקופה פפ גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי