בדרך לריאל: אנטוניו קונטה הגיע להסכם סופי עם צ'לסי

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צילום: AFP

לפני הקלאסיקו, בשורות טובות לבלאנקוס: אם לופטגי יפוטר, הגעתו של המאמן האיטלקי תהיה קלה יותר. מרסלו דיבר לקראת הקלסאיקו: "כשהאוהדים נגדך זה נותן מוטיבציה. רוצה לקום כל בוקר ולדעת שאני שחקן מדריד"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אמנם ניצחה את ויקטוריה פלזן בליגת האלופות, אבל כיסאו של ז'ולן לופטגי עדיין מתנדנד. הפסד לברצלונה בקלאסיקו ביום ראשון בוודאי לא יועיל למאמן הספרדי, שהתדרדר למקום החמישי ב"לה ליגה", וכעת עוד דבר עלול להדאיג אותו: המועמד המוביל להחליף אותו על הקווים של ריאל מדריד, אנטוניו קונטה, התקרב יותר לאחר שהגיע להסכם היום (שישי) עם צ'לסי בנוגע לחוזהו. כזכור, האיטלקי פוטר מצ'לסי בסיום העונה שעברה תמורת פיצויים של 9.5 מיליון יורו, אבל בחוזה נקבע שאם יעבור לקבוצה אחרת עד סוף העונה, יחזיר את הפיצויים לבלוז. כעת הגיעו הצדדים להסכם לפיהם הוא משוחרר מצ'לסי ללא תמורה, מה שיקל על מעבר עתידי לכל קבוצה אחרת.


בינתיים, בריאל מתכוננים לקלאסיקו. למרות שנפצע במשחק האחרון של הקבוצה נגד ויקטוריה פלזן בליגת האלופות, מגן הקבוצה מרסלו כשיר למשחק ואתמול התאמן כרגיל. הברזילאי דיבר לערוץ לערוץ היוטיוב של המועדון לקראת הקלאסיקו ביום ראשון נגד ברצלונה ואמר: "הקבוצה שתעשה הכי פחות טעויות היא זאת שתנצח".


"לשחק בקאמפ נואו ולייצג את הסמל של ריאל מדריד במגרש הזה הוא כבוד גדול ודבר יפה", המשיך מרסלו. "ההרגשה טובה וכשכל האוהדים נגדך זה נותן מוטיבציה. גם אם תעשה כמה טעויות, אפשר לנצח. חייבים להיות ממוקדים כי אנחנו יודעים שהשחקנים של ברצלונה איכותיים וטובים בהתקפה. כשהגעתי לריאל מדריד, אחד היעדים שלי היה לשחק בקלאסיקו ולנצח. שיחקתי בהרבה ומשמח אותי לשחק נגד ברצלונה. העולם עוצר ורואה את המשחק, גם אם זאת תחילת העונה או סופה. כל שחקן רוצה להשתתף במשחק כזה ולי יש את הזכות להיות מסוגל לשחק קצת. הפסד יכול לעלות ביוקר למאמן ז'ולן לופטגי, אבל ברור לי שעל המגרש ננסה לשנות את המצב כבר בתחילת המשחק. עד כה שיחקנו רע, אבל אנחנו רוצים לשנות הכל".


מרסלו.
מרסלו. "משמח אותי לשחק נגד ברצלונה" (Gettyimages)


התמיכה בלופטגי: "הוא מנסה לעשות הכל להרים את ריאל מדריד גבוה ככל האפשר".


הידיעות על עזיבה ליובנטוס: "המוטיבציה שלי כל בוקר היא לקום ולדעת שאני שחקן של ריאל מדריד ולהילחם כל פעם על זכייה נוספת בליגת האלופות. זה דבר הכי קשה בעולם. אם היו אומרים לנו לפני שלוש שנים שנזכה בליגת האלופות שלוש שנים רצופות בליגת האלופות לא היינו מאמינים".


בנוסף למרסלו, ברזילאי נוסף שיוכל לשחק ביום ראשון הוא ויניסיוס ג'וניור, שהורחק במשחק האחרון של ריאל מדריד קסטייה נגד סלטה ויגו ב', אך הוועדה אישרה את הערעור של ריאל מדריד. הכישרון הצעיר שלא מרבה לקבל דקות אצל ז'ולן לופטגי התראיין בספרד ואמר: "השלמתי את קדם העונה עם הקבוצה הראשונה בידיעה שאוכל להגיע לקבוצת המילואים. ביקשתי לשחק בקסטייה אם לא הייתי מתוכנן להילקח בחשבון בקבוצה הבוגרת. לשחק בקסטייה זה יותר טוב להישאר בבית. זה עוזר לי להסתגל למשחק האירופי, לאקלים ולכל מה שכדורגלן צריך".


גם בסגל היריבה ברצלונה מככבים ברזילאים, ובעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב על חשיבותו של הקשר ארתור, כשצוין שהיכולת שהציג מול אינטר הייתה קסומה והזכירה בכל שלב את צ'אבי, קפטן ברצלונה בעבר. "ברצלונה תנגן לפי הצלילים של ארתור מול ריאל מדריד", נכתב. בברצלונה גילו שחקן חדש שיכול להנהיג את הקבוצה בלי ליאו מסי הפצוע וכל מסירה שלו היא קסם של כדורגל". לפי "ספורט" הקשר צפוי להיכלל ב-11 נגד ריאל מדריד של ארנסטו ואלוורדה, שצפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את הנראזורי. גם ראפיניה נחשב להפתעה נעימה בקבוצה לאחר שלא היה בתוכניות בקיץ האחרון וכמעט נמכר.


"The 11 chosen for El Clásico" #fcblive#ElClásicopic.twitter.com/oTMEwJTU8A

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 25 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי