ואלוורדה: "לא הייתי רוצה להיות בנעליים של לופטגי עכשיו"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

מאמן ברצלונה חגג לאחר ה-1:5 הענק של קבוצתו על ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון של העונה: "אחר צהריים שלא יישכח". בספרד בטוחים: סולארי יחליף את לופטגי עד שקונטה יחתום. וגם: כל המספרים מהמשחק המטורף

(גודל טקסט)
ספרד סוערת לאחר הקלאסיקו המשוגע היום (ראשון) בו הביסה ברצלונה את ריאל מדריד 1:5. לפי כל כלי התקשורת, ז'ולן לופטגי אמור ללכת הביתה בקרוב כאשר סנטיאגו סולארי הוא המועמד המיידי לאמן את ריאל מדריד עד שאנטוניו קונטה, המועמד לאמן לטווח ארוך, יחתום על חוזה.


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התייחס לשאלה איך זה אפשרי לנצח בתוצאה כזאת בלי ליאו מסי ואמר: "אנחנו עדיין מתגעגים לליאו מסי ורוצים לראות אותו חוזר מהר מאוד למגרשים. זה היה אחר הצהריים שלא יישכח, אני מכיר הפסדים בהפרש כזה. הכל מתמקד במאמן של ריאל מדריד ואני יודע שהוא עובר זמן קשה, לא הייתי רוצה להיות בנעליים שלו".


לופטגי עצמו אמר: "אנחנו יודעים איך עולם הכדורגל עובד. כל האחריות היא עליי. כולנו מנצחים ומפסידים ביחד, אבל לצערי הפסדנו. בחצי הראשון טעינו כשלא החזקנו יותר בכדור. אם אתה לא כובש במשחקים כאלה אתה כורה לעצמך קבר. לצערי הצלחנו לחזור, אבל במצב של 3:1 המשחק היה אבוד עבורנו. האם אמשיך לאמן? אני לא קובע את הדברים האלה. אני מדבר על האמונה בקבוצה וכל השאר לא בידיים שלי. כמאמן אני צריך לנסות לשפר את הקבוצה כי יש לה עתיד. ברצלונה יצאה משליטה בחצי השני של המחצית השנייה ואם אין לך כוח וביטחון אתה חוטף. היה לנו זמן במחצית השנייה לשנות הכל, אבל בסיום היינו חסרי מזל".


לופטגי.
לופטגי. "לא אני אחליט אם אמשיך לאמן" (AFP)


המספרים של הקלאסיקו
1 – טכנולוגיית VAR רשמה אישור שער ראשון בקלאסיקו, כשסייעה בקביעת בעיטת פנדל בשער השני.


2 – שערים למרסלו בקאלסיקו נגד ברצלונה. הראשון הובקע ב-2011, גם כן בקאמפ נואו. לראשונה בקריירה של מרסלו בריאל מדריד, הוא כבש בשלושה משחקים רצופים.


9 – שערים כבש לואיס סוארס נגד ריאל בקלאסיקו, כאשר בכל עונה בה שיחק בברצלונה הוא כבש נגד הבלאנקוס. בסך הכל עונה חמישית שלו בקבוצה. 


10 – פיליפה קוטיניו הוא הברזילאי העשירי שכבש בקלאסיקו נגד ריאל מדריד. ברשימה כמה שמות גדולים כמו רומאריו, רונאלדיניו, ניימאר, דני אלבש ואחרים.


All the Brazilians of Barcelona who scored in classics (in chronological order):

> Evaristo
> Romario
> Ronaldo
> Giovanni
> Rivaldo
> Anderson
> Ronaldinho
> Dani Alves
> Neymar
> COUTINHO

— MisterChip (English) (@MisterChiping) 28 באוקטובר 2018


11 – לואיס סוארס הוא השחקן ה-11 בתולדות ברצלונה שכובש שלושער בקלאסיקו, אחרי אלקנטרה, סמיטייר, ראמון, ונטולרה, ססאר, אלוגיו מרטינס, אבריסטו, גארי ליניקר, רומאריו וליאו מסי (פעמיים).


30 – מסירות נמסרו במהלך שהוביל לשער של פיליפה קוטיניו. הכי הרבה מאז הקלאסיקו של 2005/6.


VAMOOOOOOOOOOSS⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/dPjahMADzO

— Sergi Roberto (@SergiRoberto10) 28 באוקטובר 2018


94 – נצחונות של ברצלונה בקלאסיקו לעומת 95 של ריאל מדריד. 50 תיקו.


Camp Nou
#WeColorFootball
A special mosaic for #ElClásicopic.twitter.com/wKlhoGzjzQ

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 25 באוקטובר 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי