סימאונה: "נועדנו לסבול גם נגד קבוצות מליגות נמוכות"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Gettyimages

מאמנה של אתלטיקו מדריד לא לקח קשה את הניצחון הדחוק על סנט אנדראו מהליגה הרביעית: "דווקא אהבתי את המשחק שלנו" * מחמאות לכובש שער הניצחון, ג'לסון מרטינס

(גודל טקסט)
ג'לסון מרטינס, קשר ספורטינג ליסבון שנרכש השנה על ידי אתלטיקו מדריד, מנע אתמול בושות מהקולצ'ונרוס כאשר כבש שער ניצחון במשחק הראשון בסיבוב הרביעי של "גביע המלך" הספרדי, לאחר שאתלטיקו התקשתה מול סנט אנדראו מהליגה הרביעית. זה היה השער הראשון של קשר נבחרת פורטוגל בקבוצה מאז הגיע אליה בקיץ. הגומלין יהיה ב"וונדה מטרופוליטנו", ב-5 בדצמבר.

דייגו סימאונה לא התרגש מהניצחון הדחוק על היריבה החלשה: "נועדנו לסבול גם נגד קבוצות מליגות נמוכות, כי הקבוצות שמשחקות נגדנו תמיד תחרותיות מאוד נגדנו. דווקא אהבתי את המשחק שלנו כי שיחקנו עם כמה שחקנים שלא שיחקו כבר הרבה זמן 90 דקות. זה הגיוני שהיריבים ינסו ללחוץ עלינו והשוער אנטוניו אדן הציל אותנו שלוש פעמים".

סימאונה המטיר שבחים על מרטינס: "אהבתי לראות שהוא משחק כדורגל לא אנוכי ותמיד מעדיף את החברים שלו. המהירות שלו גרמה לכך ששיחקנו כדורגל של מתפרצות. ללא ספק, המשחק שלו היה צעד אחד קדימה עבורו".

אוהדי סנט אנדראו ושחקניה מן הסתם אהבו את ההרכב של סימאונה, שהציב נגדם כמה שחקנים מפורסמים. אפשר להעריך בזהירות כי מזמן לא יצא להם לשחק נגד שחקנים בקליבר של תומא לאמאר, שזכה גביע העולמי, מרטינז או ההחלוץ הקרואטי ניקולה קליניץ'.

⏱ 93' | 0-1 | ¡Final! ¡Termina el partido en el Narcís Sala!
⚪ ¡Victoria del equipo gracias al tanto de @GelsonMartins_! ⚽
¡La eliminatoria se decidirá en el Wanda @Metropolitano! #AúpaAtleti#CopaDelRey#SantAndreuAtletipic.twitter.com/PJe6swSMoM

— Atlético de Madrid (@Atleti) 30 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי