"מארקה": לאונרדו ז'רדים מועמד לאמן את ריאל מדריד

לאונרדו ז'ארדים
לאונרדו ז'ארדים | AFP

מי שפוטר ממונאקו הוצע לבלאנקוס למקרה שסולארי לא יצליח לייצב את המועדון, לטענת הדיווח זוכה להערכה רבה מהנשיא פלורנטינו פרס לאור העובדה שקידם צעירים רבים ובהם אמבפה. וגם: דיאס ממנצ'סטר סיטי יצטרף?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק הערב (17:15) מול ויאדוליד ויהיה זה משחקו הרשמי הראשון של סנטיאגו סולארי ב"לה ליגה", אבל "מארקה" דיווח הבוקר שמאמנה של מונאקו לשעבר, לאונרדו ז'רדים, צורף לרשימת המועמדים להחליף את סולארי שבשלב זה נחשב למאמן זמני שינסה להוכיח כי הוא ראוי להמשיך על הקווים של אלופת אירופה.

מצד אחד בעיתון נכתב כי כל דקה שעוברת מקרבת את סולארי לקבל את המשרה בקביעות עד סיום העונה, אבל אם התוצאות לא יהיו טובות לא תהיה להנהלת ריאל מדריד אפשרות לעשות זאת. כעת דווח כי סוכנו של ז'רדים הציע אותו לקבוצה, והוא נחשב למאמן מאוד מוערך אצל הבלאנקוס כל אף הכישלון עם מונאקו שתחתיו ניצחה פעם אחת בלבד העונה והידרדרה אל מתחת לקו האדום. תחת ז'ארדים גדלו כישרונות רבים והכי בולט כמובן קיליאן אמבפה שפרץ עם המאמן לצמרת הכדורגל העולמי, דבר שמעניק לו נקודות זכות אצל פלורנטינו פרס.

במקביל, פורסם בספרד שהבלאנקוס מעוניינים לרכוש את הקשר התוקף של מנצ'סטר סיטי בראהים דיאס שהצטיין בניצחון על פולהאם כשכבש צמד. החוזה שלו מסתיים בקבוצה בסיום העונה. דיאס בן ה-19 גם עשוי להיות אחד מכוכבי הנבחרת עד גיל 21 של ספרד בעתיד, אולם עד כה רשם הופעה אחת. דיאס גם יכול להאריך את חוזהו במנצ'סטר ויצטרך לקבל בקרוב החלטה בידיעה שבשתי הקבוצות הוא יקבל מעט דקות, אבל עושה רום שדווקא בריאל מדריד יש לו הזדמנות גדולה יותר לשחק. הוא הגיע לאקדמיה של סיטי ב-2013 ממלאגה.


דיאס. יצטרך לבחור בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי