שביעות רצון בריאל מדריד מ-ויניסיוס, אח של הזאר עקץ

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

בספרד כבר קוראים למאמן הבלאנקוס להוריד את בייל לספסל ולפתוח עם הברזילאי מול פלזן באלופות, טורגן הזאר אמר שאחיו עשה נכון שנשאר בצ'לסי. הקבוצה חתמה עם הסכם חסות עם אדידס

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אולי עוד לא התאוששה מהמשבר שלה, אבל בצד הכלכלי מצבה טוב מאי פעם. "מארקה" מדווח על חוזה חדש שהקבוצה אמורה לחתום עם חברת "אדידס" זאת לאחר שלפני שבועיים דווח על עליה של 11 אחוז ברווח התפעולי ל-751 מיליון יורו לשנת 2017/18.


הבלנקוס עומדים לחתום כעת על חוזה בסך 1.1 מיליארד יורו לעשר השנים הבאות עם אדידס. החוזה ייכנס לתוקף מ-2020 עד 2030. אדידס תשלם 110 מיליון יורו לעונה לריאל מדריד ואלה כבר תשלומים ברמה של ה-NBA. לכן החולצה של ריאל מדריד תהיה היקרה ביותר בכדורגל העולמי. ייתכן שבשנים האחרונות של החוזה אדידס תעלה ל-150 מיליון יורו לעונה. מדובר בהכפלת החוזה הקיים בו הקבוצה מקבלת 52 מיליון יורו לעונה. 


#LaPortada '1.100 millones en 10 años'
https://t.co/1hGyDT3jcg

— MARCA (@marca) 5 בנובמבר 2018




בתוך כך מרוצים במועדון לא רק מהשער שכבש ויניסיוס ג'וניור בניצחון על ויאדוליד 0:2 אלא גם מהסטטיסטיקה שלו במשחק שמראה למה יש תקווה שהוא יהפוך לכוכב. הברזילאי היה על כר הדשא 20 דקות ולמרות שהבעיטה שלו פגעה בקיקו אוליבס ושינתה כיוון לתוך השער הרי שגם שאר התפוקה שלו מעודדת כשהוא שיחק כדורגל ישיר קדימה ולא כדורים לרוחב: הוא נגע בכדור 11 פעמים, מסר 11 מסירות מושלמות. הוא הצליח להשיג כדור אבוד ואיבד כדור אחד בלבד.


שופט המשחק חיל מנסנו כתב את השער על שמו של ויניסיוס וב"אס" כתבו שייתכן שעוד כמה שנים יתווכחו שוב אם השער הזה היה שלו כמו שהיה עם כריסטיאנו רואנלדו ששער שלו ב-2010 מול סוסיאדד היה למעשה של פפה.



בספרד כבר קוראים להוריד אותו לספסל. גארת בייל (AFP)


"אס" פרסם שגארת' בייל נמצא בתקופת שפל וייתכן שויניסיוס צריך לפתוח במקומו. אם בייל לא יכבוש מול ויקטוריה פלזן הוא ישווה את הרצף הכי גרוע שלו בקבוצה שעומד על 9 משחקים. 


בתוך כך התראיין אחיו של אדן הזאר, טורגן לעיתון הבלגי HLN ודיבר על העתיד של אחיו בריאל מדריד ודבריו לא יכולים לעודד את אוהדי הבלאנקוס. הוא אמר: "אחי עשה את הצעד הכי נכון שנשאר. ריאל נמצאת במצב מסובך ספורטיבית, הם פיטרו את המאמן, השחקנים הכי טובים שלהם עזבו. הוא יראה מה קורה בסוף העונה. אני מכיר אותו ויודע שכרגע הוא לא חושב על ההעברה. הוא ייתן הכל עבור צ'לסי והוא לא רוצה שהמועדון שלו ייפגע מהקשר שלו למעבר שכזה". 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי