דיווח: רדאמל פלקאו הציע את עצמו לריאל מדריד

פלקאו
פלקאו | AFP

לפי "מארקה", החלוץ הוותיק נחוש לעזוב את מונאקו המתדרדרת והציע את שירותיו לאלופת אירופה, שמבחינתה בוחנת אופציות אחרות. קסיאס: "אם ריאל מדריד תקרא לי? ברור שאחזור, אני לא יכול לשכוח איפה גדלתי"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

אחרי שדאגה להבטיח את מינויו הקבוע של סנטיאגו סולארי למאמן הקבוצה, ריאל מדריד חושבת כבר על חלון ההעברות של ינואר כדי לחזק את הסגל אחרי פתיחת העונה הרעה של הקבוצה, ולפי "מארקה", אחד המועמדים המעניינים להתקפה של אלופת אירופה הוא רדמאל פלקאו, חלוצה הקולומביאני בן ה-32 של מונאקו.

כידוע, הקבוצה שרק בשנה שעברה סיימה כסגנית האלופה ועונה לפני כן זכתה באליפות והגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות, סובלת מעונה קשה במיוחד ומדרגת במקום ה-19 והלפני אחרון עם 7 נקודות בלבד, כשגם החלפתו של לאונרדו ז'ארדים בסנטיאגו סולארי לא ממש עזרה. פלקאו מצידו, כך לפי הדיווח, רוצה לעזוב את הנסיכות והציע את עצמו לריאל מדריד. הקולומביאני כזכור, מכיר היטב את בירת ספרד לאחר ששיחק בעבר במדי היריבה העירונית אתלטיקו מדריד, בה הציג את היכולת הטובה בקריירה וקושר גם אז לבלאנקוס.

ריאל מדריד מצידה בוחנת את ההצעה, אך לא ממהרת מאחר שהיא בוחנת אופציות נוספות. בבירת ספרד רוצים כאמור להתחזק בחלון ההעברות החורפי כשמי שככל הנראה יצטרף הוא קשר ריבר פלייט אסקיאל פלאסיוס, שלפי "אס" יהפוך לשחקן הקבוצה כבר בשבוע הבא אחרי גמר הליברטדורס. מועמד בולט נוסף הוא המוזמן הטרי של נבחרת ספרד, בלם אספניול מאריו הרמוסו, שגדל בבלאנקוס ועשוי לחזור כדי לחזק את ההגנה שסובלת מרשימת פציעות ארוכה ומהווה כאב ראש לא פשוט עבור סולארי, כשגם הקפטן סרחיו ראמוס נטש את מחנה נבחרת ספרד בעקבות עומס ברגלו וינוח לפחות יומיים לפני שמצבו יוערך.

בינתיים, מי שלא שלל חזרה לריאל מדריד הוא איקר קסיאס. השוער והקפטן לשעבר של אלופת אירופה התראיין לתוכניתו של חורחה ולדאנו ב"מוביסטאר", בראיון שיפורסם במלואו ביום רביעי הקרוב. בינתיים, בפרומו שפורסם הוא התייחס לעזיבת ריאל מדריד: "אני חושב שעשיתי צעד מוצלח. אני חושב שאם הייתי ממשיך בריאל מדריד הסוף היה גרוע יותר ממה שהיה לי". עם זאת, סאן איקר בן ה-37 לא פסל חזרה לנבחרת ספרד או לסנטיאגו ברנבאו: "אם הנבחרת תקרא לי? אחזור בשמחה. אם ריאל מדריד תקרא לי? ברור שאחזור, אני לא יכול לשכוח איפה גדלתי. היא נתנה לי הכל. זה כמו שמחר פורטו תזדקק לי. אהיה שם ראשון".


קסיאס. העזיבה לפורטו הייתה צעד נכון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי