דיווח: ברצלונה החלה במגעים להחזרת ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

אחרי שלא היו מוכנים לשמוע על קאמבק, ראשי אלופת ספרד הסבירו לברזילאי - שנחוש לסיים את הפרק שלו בפאריס סן ז'רמן - איך העסקה המורכבת עשויה בכל זאת לצאת לפועל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם ניימאר בדרך חזרה לברצלונה? על פי הפרסומים בשעות האחרונות, אלופת ספרד – שתחילה לא הייתה מוכנה לשמוע על קאמבק – כבר החלה במגעים מול האקס הברזילאי, שהגיע להחלטה כי הוא מוכן לסיים את הפרק הקצר שלו בפאריס סן ז'רמן ופנה לראשי קבוצתו הקודמת פעם נוספת במטרה לשוב.

ניימאר, שעזב את ברצלונה והצטרף למועדון הפאר הצרפתי בקיץ 2017 תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו, אינו שמח בפאריס והוא מחפש דרך להשתחרר מחוזהו. על פי הפרסום, הכוכב שוחח עם מספר חברי הנהלה של מוליכת הליגה הספרדית, שהסבירו לו כיצד העסקה המורכבת עשויה להפוך לאפשרית.

בעיתון הנחשב "מארקה" נכתב לאחרונה שניימאר מחזיק בהסכם בעל פה שאומר שהנהלת פאריס סן ז'רמן תסכים למכור אותו בסכום בו נרכש אם הוא יחליט שהוא רוצה לעזוב, אלא שברצלונה תנסה להפחית את המחיר ותנסה לשלוח לצרפת את עוסמאן דמבלה בנוסף לכסף.

כזכור, לכל אורכו של הקיץ האחרון דווח בספרד שריאל מדריד, היריבה הגדולה של ברצלונה, מנסה לצרף את השחקן ופורסם לא אחת שנציגיו של הברזילאי מרכזים מאמצים על מנת להוציאו מצרפת, זאת לאור חולשתה של הליגה והקשיים של פאריס סן ז'רמן להגיע לשלבים המאוחרים של ליגת האלופות.


MSN – האיחוד מתקרב? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי