סביליה עלתה למקום הראשון לאחר 0:1 על ויאדוליד

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | AFP

אנדרה סילבה (30) קבע כי האנדלוסים עקפו את ברצלונה בפסגה עם 26 נקודות לעומת 25. חטאפה סיימה ב-1:1 אצל בילבאו, שלא ניצחה מאז אוגוסט. 1:3 לג'ירונה בדרבי הקטן אצל אספניול, ויאריאל שבה לנצח עם 1:2 על בטיס

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמשחק המוקדם חטאפה חילצה 1:1 מאתלטיק בילבאו, שרשמה עוד משחק ללא ניצחון. מאוחר יותר סביליה הסתפקה ב-0:1 קטן על ויאדוליד כדי לעלות למקום הראשון בליגה על חשבון ברצלונה ואספניול נוצחה 3:1 בדרבי הקטן נגד ג'ירונה. את המחזור נעלה ויאריאל עם 1:2 ביתי וקריטי מבחינתה על בטיס.


סביליה – ויאדוליד 0:1
שער בנגיחה של אנדרה סילבה (30) לאח הגבהה יפה של סראביה הספיק כדי לתת לקבוצה של מנצ'ין שלוש נקודות, שגרמו להחלפה בצמרת. כעת סביליה מוליכה את הליגה עם 26 נקודות בעוד לברצלונה, שסיימה אתמול בתיקו 1:1 עם אתלטיקו מדריד, עם 25 נקודות בלבד.


סביליה תוכל להגן על הפסגה במשחק חוץ קשה אצל אלאבס הרביעית בעוד שבוע, אך קודם לכן תצטרך לגבור על סטנדרד ליאז' כשניצחון יבטיח לה את הכרטיס לשלב הבא בליגה האירופית. ויאדוליד עצמה, שלא ניצחה את סביליה מאז 2012, סוגרת משחק ליגה רביעי ללא ניצחון וכרגע היא במקום ה-12 בלבד למרות פיחת עונה אופטימית.


TOP OF THE LEAGUE!

Andre Silva's winner means @SevillaFC_ENG are the new #LaLigaSantander leaders! #SevillaFCRealValladolid 1-0 pic.twitter.com/bS8GmwLDIR

— LaLiga (@LaLigaEN) November 25, 2018


אתלטיק בילבאו – חטאפה 1:1
האריות מבילבאו רשמו משחק 12 ברציפות ללא ניצחון ולמעשה לא ניצחו מאז מחזור הפתיחה נגד לגאנס אי שם ב-20 באוגוסט, ומדורגים במקום ה-18 ומתחת לקו האדום. זה אומנם התחיל טוב עבור המארחת עם בישול של בניאט לפרו נולאסקואין שקבע 0:1 בדקה ה-67, אך עשר דקות לאחר מכן חיימה מאטה כבש את שערו השני העונה והעניק שיוויון ל"אסולונס" שנשמר עד הסיום. עבור חטאפה אגב, מדובר במשחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.


ויאריאל – בטיס 1:2
מאז ה-0:3 על אתלטיק בילבאו לפני חודשיים פחות יום לא ניצחה ויאריאל במסגרת הליגה, אבל הערב היא עשתה זאת והשיגה את ניצחונה הראשון העונה בבית! לאחר שלוש תוצאות תיקו בארבעת המחזורים האחרונים, ג'רארד מורנו (52) וסמואל צ'ימרנקה (54) השלימו שתי דקות חלומיות בקרב התחתית מול בטיס בדרך לניצחון שלישי בסך הכל, כשג'ובאני לו סלסו רק צימק בדקה ה-90. לוויאריאל כעת 14 נקודות והיא במרחק שלוש מבילבאו שמתחת לקו והתקרבה לכדי שתי נקודות בלבד מבטיס, שבמקום ה-14.


תוצאה נוספת

אספניול – ג'ירונה 3:1

לג'ירונה: כריסטיאן סטואני (4 ו-6) וסיידו דומביה (90). לאספניול: בורחה איגלסיאס (74)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי