סולארי: "מרוצה מאיסקו, אמרתי לו להיות דומיננטי עם הכדור"

סנטיאגו סולארי, איסקו
סנטיאגו סולארי, איסקו | AFP

מאמן ריאל מדריד השאיר את התקרית מאחוריו אחרי ה-0:2 על ולנסיה, והחמיא גם ליורנטה שפתח משחק שני ברצף: "הוא היה פנטסטי". על בייל: "שיחק פצוע והרגיש תשוש". מארקה: "ריאל מדריד משיגה את הליגה"

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
ריאל מדריד חזרה לתמונת מירוץ האליפות אחרי שניצחה אמש (שבת) את ולנסיה 0:2 בסנטיאגו ברנבאו. כזכור, הקבוצה הובסה 3:0 על ידי אייבר בשבוע שעבר, אך מאז צברה כבר שני ניצחונות – 0:2 על רומא בליגת האלופות ואמש נגד העטלפים, בהם שמרה על רשת נקייה. זה לא היה משחק גדול אתמול, אבל הבלאנקוס כבר שלוש נקודות ממוליכת הטבלה סביליה שתשחק הערב נגד דפורטיבו אלאבס ובכל מקרה המאמן סנטיאגו סולארי יכול להתגאות במאזן של שישה ניצחונות בשבעת המשחקים הראשונים שלו, מתוכם שני ניצחונות בשני משחקים בסנטיאגו ברנבאו. ביום חמישי (17:15, שידור ישיר בספורט1) תשחק ריאל מדריד בגומלין גביע המלך נגד מלייה, עם יתרון של 0:4 מהמשחק הראשון.


ב"מארקה" נכתב שריאל מדריד החזירה לעצמה את הגישה החיובית למשחק. "זה היה משחק משופר לעומת היכולת הגרועה נגד אייבר לפני שבוע. המחצית הראשונה בעיקר הייתה טובה". בשער העיתון נכתב: "ריאל מדריד משיגה את הליגה". בעיתון "אס" קיבלו טיבו קורטואה, מרקוס יורנטה ודני קרבאחל ציונים של שלושה אסים, לעומת רפאל וראן וגארת' בייל שממשיכים לאכזב וקיבלו כוכב אחד. בעיתון נכתב כי "זה ניצחון של ואלדבבאס (מתחם האימונים של ריאל מדריד)" כי המצטיינים היו צעירים שגדלו בריאל מדריד. גם לוקאס ואסקס השאיר רושם טוב וב"מארקה" תהו: "הגיע הזמן לשאול האם דני קרבחאל מגן ימני טוב יותר מדני אלבס בשיאו?"


המאמן סנטיאגו סולארי, שלא כלל בשבוע שעבר את איסקו בסגל לרומא כשלפי דיווחים הדבר נעשה בעקבות תקרית בין השניים, שיתף אמש את הקשר כמחליף והראה שהסיפור מאחוריו כשאמר בסיום: "אני מרוצה מאיסקו ומכולם. אמרתי לאיסקו להיות דומיננטי כשהכדור אצלו". יורנטה, שכבר היו שמועות על עזיבתו בינואר, פתח משחק שני ברציפות וראשון בליגה כמחליפו של קאסמירו הפצוע וקיבל מחמאות ממאמנו: "הוא היה פנטסטי. ככה משחקים נגד יריבות קומפקטיות וחזקות. קבוצה כמו ריאל מדריד משחקת הרבה משחקים ובהרבה תחרויות וחשוב שכל שחקן יהיה טוב, מאושר ויוכל להיות מוכן לשחק בכל רגע. מרקוס עשה זאת מול שתי קבוצות חזקות". למרות המחמאות, הקשר הספרדי עשוי לרדת לספסל כשקאסמירו יחזור מפציעה, כנראה לקראת סוף החודש אז ייערך גביע העולם למועדונים.


#LaPortada El Madrid se engancha a LaLiga ️ pic.twitter.com/TqrlLOy3VG

— MARCA (@marca) 2 בדצמבר 2018

על בייל ששוב לא הרשים והוחלף אחרי כשעה עם פציעה נוספת ורשם שיא שלילי בקבוצה עם עשרה משחקים ללא כיבוש (732 דקות), אמר המאמן: "האוהדים דורשים תמיד יותר מכל שחקן. אני חושב שהוא עייף והרגיש פגיעה מסוימת נגד אייבר ורומא, ומול ולנסיה הוא נתן הרבה מעצמו. הייתי רוצה להתרכז במי שבלט ואלה קארים בנזמה ששיחק מצוין והיה מאוד אדיב בתמיכה בחבריו, לוקאס ואסקס וטיבו קורטואה". על עייפות הקבוצה אמר סולארי: "זה שילוב של עייפות וזה שוולנסיה סיכנה הרבה במחצית השנייה ולחצה אותנו".



יורנטה. סחט מחמאות (AFP)


גם קרבחאל החמיא לחברו איסקו ואולי על הדרך רמז לסולארי לתת לו יותר דקות משחק: "הוא השחקן הכי אהוב בחדר ההלבשה. הפילוסופיה של המועדון כעת היא לרכוש שחקנים צעירים עם פוטנציאל ארוך טווח. מגיעות ליורנטה מחמאות על משחקו. גם אותו מאוד אוהבים בחדר ההלבשה. הירידה ביכולת במחצית השנייה הגיונית אחרי ששיחקנו שני משחקים וניצחנו גב אל גב. אני מאושר שהאוהדים תמכו בנו ונתנו אנרגיה מהיציעים. בלעדיהם תמיד יהיה לנו קשה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי