כאב ראש: דמבלה בעייתי מחוץ למגרש – ולוהט על הדשא

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

ב"מונדו דפורטיבו" משווים את הצרפתי של ברצלונה לניימאר ואמבפה: "הוא שייך למועדון השחקנים הגדולים בעולם" ו-"כדורגלן מסוג אחר". ואלוורדה מקווה לצאת לדרך חדשה עם הכוכב הצעיר לאחר שערך איתו שיחה אישית

(גודל טקסט)
כנראה שעוסמאן דמבלה יכול לעשות ככל העולה על רוחו בברצלונה. מחוץ למגרש הוא שערורייה משום שהוא לא מקפיד על הכללים שנהוגים בבארסה לגבי משמעת, והנהלת הקבוצה כבר קנסה אותו ב-200 אלף יורו בגלל שאיחר בשעתיים לאימון השחרור שהתקיים ביום ראשון. במועדון חוששים שעבירות המשמעת שלו ידביקו את השחקנים האחרים. מצד שני, אף אחד בקאמפ נואו לא יכול לוותר על הצרפתי שסוף סוף מגלה יכולת ברמה עולמית ומשווה כיום לקיליאן אמבפה וניימאר.


העיתון "מונדו דפורטיבו" כתב הבוקר על הפנים השונות של דמבלה והדגיש: "בעוד שמחוץ למגרש הוא בעייתי, המספרים שלו בליגת האלופות ובליגה דומים לאלה של אמבפה וניימאר". העונה כבר כבש תשעה שערים ובישל חמישה ב-14 משחקים בכל המסגרות, בליגה כבש דמבלה שישה שערים לעומת 12 של אמבפה ו-11 לניימאר, אבל לדברי העיתון בליגה הצרפתית קל יותר להגיע למספרים האלה. ממוצע השערים של כל השלושה די דומה כי דמבלה שיחק פחות דקות משמעותית. הגול שלו בתיקו 1:1 נגד טוטנהאם הראה עד כמה הוא מוכשר וסייע לברצלונה לרשום 29 משחקי בית ללא הפסד בליגת האלופות. השער הזה מתואר כמושלם. הוא גנב את הכדור, כידרר במהירות והבקיע בסגנון ליאו מסי.


כאמור ב"מונדו דפורטיבו" מפרגנים. אחרי הכל מה שחשוב זו התפוקה שלו במגרש וכבר כותבים עליו: "הוא שייך למועדון השחקנים הגדולים בעולם. הוא כדורגלן מסוג אחר ולמרות שהוא רק בן 21 הוא התפתח על כר הדשא והפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה יחד עם ליאו מסי ולואיס סוארס".



Barça's 29 game unbeaten streak at home in the Champions League #fcblive#UCL [lesportiu] pic.twitter.com/PoKpelJw4g

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 13, 2018



רוברטו פרננדס המנהל הספורטיבי הקודם, שהביא את דמבלה אמר ל"מונדו דפורטיבו: "העובדה שהוא נרדם ואיחר לאימון לא כל כך נוראית כי זה קרה אצלי עם הרבה שחקנים. אני מתפלא שהידיעות האלה יוצאות כל כך מהר החוצה. אני לא טוען שיש קמפיין נגד בארסה (הידיעה הראשונית על האיחור של דמבלה פורסמה בעיתוני מדריד כמובן), אבל מועדון כמו ברצלונה חייב להגן על היהלום הזה. הוא עושה ויעשה עוד טעויות מחוץ למגרש, אבל הקבוצה צריכה להגן עליו כמו שעשתה עם אחרים".


בתוך כך, "רדיו קאטלוניה" דיווח שארנסטו ואלוורדה ערך שיחת הבהרה אישית עם דמבלה על כל בעיות המשמעת שלו, ומקווה לצאת לדרך חדשה עם הצרפתי הצעיר. העיתון "ספורט" כתב אף הוא על הכוכב עם הכותרת: "פנומן". העיתון ציין: "דמבלה מתגלה כאחד הכשרונות הכי גדולים של הכדורגל העולמי. סוף סוף אנחנו רואים את המיטב של השחקן שנרכש מדורטמונד ב-148 מיליון יורו.



עוסמאן דמבלה. "כדורגלן מסוג אחר" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי