איסקו עשוי להיחתך מריאל אם ימשיך להפגין התנהגות רעה

איסקו
איסקו | AFP

ב"אס" דווח כי הקשר, שגילה יכולת חלשה בהפסד לצסק"א, קילל את האוהדים וסולארי מתלבט אם להשאיר אותו. הספרדי היה מהמועדפים על לופטגי אבל כעת ייתכן ויימכר בקיץ. בייל בספק למשחק נגד ראיו וייקאנו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תחזור תחזור מחר (שבת) למאבקי הליגה אחרי ההפסד המביש לצסק"א מוסקבה 3:0 בליגת האלופות כשתארח שוב בסנטיאגו ברנבאו את ראיו וייקאנו, הקבוצה הקטנה של העיר שמדורגת במקום הלפני אחרון. אחרי שהבלנקוס ניצחו בקושי 0:1 את האחרונה בטבלה הואסקה, לא ברור אם זה יילך להם קל נגד ראיו. הם ירצו להתקדם במעלה הטבלה לאחר שעלו במחזור האחרון למקום הרביעי.


הבעיה הבוערת, כפי שמציגים זאת ב"אס", היא איסקו שכנראה שוב לא יעלה בהרכב של סנטיאגו סולארי אחרי שגילה יכולת רעה באלופות, סירב לקבל את סרט הקפטן וספג בוז מהיציעים. העיתון כתב כי השחקן שהיה אמור להוליך את ריאל מדריד ככוכב מספר אחת שלה נמצא בצרות, כשגם המועדון לא יודע מה לעשות איתו ומתלבט האם למכור אותו בקיץ. סולארי הוריד את הביטחון של איסקו לאפס, אחרי שלא פתח איתו באף משחק ליגה. אצל סולארי הוא שיחק 32% מהדקות, בעוד שאצל ז'ולן לופטגי רשם 70%.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 14 de diciembre de 2018 pic.twitter.com/St38YoifK7

— AS (@diarioas) 14 בדצמבר 2018


לפי העיתון, במועדון כעסו על איסקו על הצורה בה שיחק בהפסד 3:0 לאייבר בליגה, וכעת על היחס שלו לאוהדים ששרקו לו בוז במשחק נגד צסק"א מוסקבה אחרי שעשה להם תנועה מכוערת במשחק. לפי תמונות נוספות הוא גם הוסיף קללה עסיסית. במועדון אף טוענים שאיסקו לא מתאמץ באימונים והוא לא ממש סופר את הצוות המקצועי החדש, ולכן סולארי העיף אותו ליציע במשחק נגד רומא אחרי שסירב ללחוץ את ידו בסיום המשחק נגד אייבר. לפי הידיעה כרגע המועדון נוקט בצורה עדינה במשבר, אבל אם איסקו לא יתעשת בחודשים הקרובים בקיץ המועדון יהיה אולי מוכן לשמוע על הצעות למכור אותו, משהו שעד לפני זמן קצר היה נשמע בלתי אפשרי לגביו.


עורך "אס" אלפרדו רלאנו כתב כי היחס של סולארי לאיסקו נובע מכך שהוא היה שחקן של לופטגי והגן על המאמן כאשר רצו לפטר אותו. "ביום בו הגן על לופטגי וקרא לא לפטר אותו ואמר שאם זורקים את לופטגי צריך לזרוק את כל שאר השחקנים, הוא נעץ את המסמר הראשון בארון הקבורה שלו", כתב העורך. לדבריו, לופטגי נתן לאיסקו מקום בהרכב הנבחרת כשאימן אותה גם כשלא היה שחקן הרכב ראשון בריאל מדריד, וכשהמאמן הגיע לקבוצה הוא הפך אותו לשחקן החשוב במועדון, אבל כשאיסקו טען שכל השחקנים צריכים ללכת רבים לא אהבו את הקביעה הזאת.


לא ברור האם גארת' בייל יהיה כשיר למשחק נגד ראיו, לאחר שלא התאמן אתמול בשל פציעה בקרסולו מהמשחק נגד צסק"א. זו תהיה מכה לריאל אם בייל יהיה בחוץ, אחרי שלפני שלוש עונות הבקיע 7 שערים באותה עונה נגד ראיו בשני משחקי ליגה בהם ניצחה ריאל מדריד 2:10 בסיכום שני המשחקים. בייל אמור לעבור בדיקה כשהנפיחות בקרסול תרד. מרכוס יורנטה ימשיך לשחק בקישור במקום קאסמירו, לוקאס ואסקס עשוי לפתוח בהרכב יחד עם קרים בנזמה, לוקה מודריץ', טוני קרוס ודני סבאיוס. בהגנה יחזרו רפאל וראן וסרחיו ראמוס כבלמים.


סולארי.
סולארי. "חשבתי שאיסקו התעצבן כי לא קיבל כדור קרן" (AFP)


סולארי קיים בצהריים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ודיבר על עזיבת האוהדים בסנטיאגו ברנבאו בהפסד לצסק"א, כולל כאלה ששרקו בוז: "היו גם כאלה שנשארו ומחאו לנו כפיים. אנחנו תמיד זקוקים לעזרת האוהדים. ההצלחה של המועדון בשנים האחרונות נבעה מכך שכולם היו מאוחדים סביבו". 


ההתייחסות של איסקו לאוהדים: "איסקו אדם מבוגר ומקצוען. חשבתי בכלל שהוא התעצבן על כדור קרן שלא קיבל ולא על האוהדים. הסיפור שלו לכד את הכותרות, אבל הכי חשוב שנגיע למשחק נגד ראיו אם אותו יחס כמו שהיה לנו למשחקים קודמים. ניצחנו 8 מ-10 משחקים שניהלתי".


בייל ישחק או לא: "אני אדבר איתו אם הוא יכול לשחק מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי