צפו בתקציר: ריאל מדריד הושפלה 7:3 על ידי אתלטיקו מדריד

ריאל מדריד מושפלת על ידי אתלטיקו
ריאל מדריד מושפלת על ידי אתלטיקו | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

ידידות? יותר כמו דרבי שיהיה קשה לשכוח. זידאן עלה בהרכב שכלל את כוכביו וביניהם שחקני הרכש הזאר ויוביץ', אבל דייגו קוסטה כבש רביעייה (וגם הורחק), ז'ואאו פליקס חגג והקולצ'ונרוס כבר הובילו 0:6 בדקה ה-51

(גודל טקסט)

נכון שמדובר במשחק הכנה בלבד במסגרת גביע האלופות, אבל דבר כזה לא ראינו שנים, אולי מעולם לא. ריאל מדריד פגשה את יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד בניו ג'רזי, ארצות הברית, וחטפה ממנו לא פחות מ-7:3 משפיל במיוחד. הבלאנקוס למעשה ירדו כבר להפסקה בפיגור של חמישה שערים ושש דקות מפתיחת המחצית השנייה התוצאה הייתה 6:0 מהדהד לחלוטין, בדרך ל-40 דקות אחרונות בהן הצליחה למזער נזקים.

דייגו סימאונה וזינדין זידאן עלו למשחק בהרכב חזקים, כך שהקולצ'ונרוס הציגו בין השאר את החוד החדש שכולל את דייגו קוסטה, אלברו מוראטה והרכש הנוצץ ז'ואאו פליקס – ניסו להציג יותר נכון, כי אלברו מוראטה הוחלף עקב פציעה כבר אחרי 13 דקות – ואילו הבלאנקוס פתחו עם שחקני הרכש אדן הזאר ולוקה יוביץ' לצדם של סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', טוני קרוס ושאר כוכבים, כשלמעשה בלטו בהיעדרם רק קארים בנזמה, דני קרבחאל ואולי אפשר לכלול גם את הרכש החדש פרלאן מנדי שייעדר כחודש עקב פציעה.

45 הדקות הראשונות כאמור היו חד צדדיות ואם אתם אוהדי ריאל מדריד אז כנראה שגם קשות לצפייה. דייגו קוסטה כבש כבר בנגיעה הראשונה בדקה הראשונה מבישול של פליקס, ושבע דקות אחר כך היה זה הפרוטוגלי שהגיע עבור 120 מיליון יורו מבנפיקה ומקרוב הכפיל את היתרון. הקצב הרצחני של אתלטיקו נמשך ובדקה ה-19 היה זה קוקה שסידר לאנחל קוריאה את ה-0:3.


השפלה קשה. זידאן מתקשה לצפות במשחק (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

סאול, שבישל לז'ואאו פליקס את השער השני במפגש, סידר גם לדייגו קוסטה את השני שלו בדקה ה-28 ומשם הוא היה בלתי ניתן לעצירה כל הדרך להשלמת רביעייה: בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הוא הכניע את טיבו קורטואה בכדור עונשין מ-11 מטר והוריד את השתיים למחצית בתוצאה המטורפת 0:5 ובדקה ה-51 הוא קבע 0:6, תוצאה שיושבי האצטדיון בקושי הצליחו לעכל.


רביעייה תוך 51 דקות בדרבי. דייגו קוסטה (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

במהלך המחצית השנייה החליפו המאמנים בחלוף הדקות כמעט את כל שחקניהם, זידאן נאלץ לבצע חילוף כפוי עוד בחצי הראשון שכבר בדקה ה-30 הוציא את יוביץ' שנפגע עבור קארים בנזמה, ובפתיחת המחצית השנייה הכניס גם את לוקאס ואסקס ודני קרבחאל על חשבונם של ויניסיוס ג'וניור ואודריוסולה, גם קורטואה שהצהיר שהוא השוער הראשון ירד אחרי שחטף חמישייה ב-45 דקות, ובדקה ה-59 כבש הבלם נאצ'ו, היחיד לצד טוני קרוס שלא הוחלף במשחק, וצימק ל-6:1.

בדקה ה-65 הורחקו דייגו קוסטה ודני קרבחאל שהתעמתו ביניהם למרות שמדובר במשחק ידידות ודקה אחר כך סימאונה ביצע תשעה חילופים, שלמעשה סייעו למחליפי ריאל מדריד לצמצם נזקים, אבל לא לפני שוויטולו בדקה ה-70 קבע 1:7 מדהים. למזלם של הבלאנקוס, בנזמה כבש בפנדל בדקה ה-85 וחאבי הרננדס קבע 7:3 בדקה ה-89. גארת' בייל, שלפי דיווחים עשוי לעבור היום לליגה הסינית, עלה בדקה ה-62 אולי להופעתו האחרונה בלבן.


הופעה אחרונה בריאל מדריד? בייל (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי