דיווח: מונאקו הסכימה להצעת פ.ס.ז' על קיליאן אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

האם הסאגה קרובה לסיום? כלי התקשורת בצרפת טוענים שהכישרון הצעיר בדרך לסגנית האלופה תמורת 140 מיליון יורו בנוסף לבונוסים, דראקסלר, פאסטורה ושחקנים נוספים עשויים לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

האם סאגת קיליאן אמבפה עומדת בפני סיום? העיתונים "לה פריזיאן" ו-"ל'אקיפ" פרסמו הבוקר (חמישי) שמונאקו הסכימה סוף סוף להצעת פאריס סן ז'רמן לרכוש את השחקן, שיעלה 140 מיליון יורו בנוסף לבונוסים שיעלו את מחירו ל-180 מיליון יורו.

במקביל, פ.ס.ז' תיאלץ למכור את אנחל די מריה, גז'גוז' קריכוביאק, סרז' אורייה, חאתם בן ערפה, לוקאס מורה, יוליאן דראקסלר וגונסלו גדש. לפי הידיעה, מונאקו תוכל לבחור חלק מהשחקנים האלה, כך שרכישת אמבפה לא תעלה לפאריס סן ז'רמן סכום גדול כל כך ותאזן את מצבה מבחינת הפייר פליי הפיננסי, אחרי שכבר הוציאה הקיץ 222 מיליון יורו על ניימאר.

כעת הבעיה היא איזה שחקנים יעזבו את בירת צרפת. לוקאס מורה, שהוא גם חברו הטוב של ניימאר, כבר הבהיר שהוא לא רוצה לעבור. בנוסף, דראקסלר מבוקש מאוד במונאקו, אבל סוכנו טוען שהוא יכול להשיג לו קבוצה גדולה יותר. מי שכן עשוי לעבור לנסיכות הוא חאבייר פאסטורה, שאנשיו לא שוללים את הרעיון.


פאסטורה. יעבור למונאקו? (AFP)

בשער ל'אקיפ נכתב שאמבפה התקרב מאוד לפ.ס.ז' בעקבות המו"מ ושאחרי ההדחה של הקבוצה מליגת האלופות בעקבות ההפסד 6:1 המפורסם, הנשיא נאסר אל חלאיפי הבטיח שבקיץ המועדון יעשה רכישות גדולות, אבל אף אוהד של פאריס לא האמין שהיא תרכוש שני כוכבי על בסכומים כל כך גבוהים.

לפי העיתון, דראקסלר ודי מריה הם שני השחקנים החמים שממתינים כרגע לגבי עתידם. הגרמני משחק על העמדה של ניימאר, כך שהוא לא רוצה להיות שחקן ספסל בקבוצה וסוכנו רוג'ר וויטמן מנסה לשדך אותו לבאיירן מינכן.


דראקסלר. לא רוצה להיות שחקן ספסל (Gettyimages)

לגבי די מריה, גם השחקן רוצה להישאר בסגנית אלופת צרפת וגם המאמן אונאי אמרי רוצה אותו, אבל ייתכן שלפ.ס.ז' לא תהיה ברירה למכור אותו בגלל הפייר פליי הפיננסי. ייתכן שלמרות הטענה של המועדון שהוא לא למכירה, הוא יעבור בכל זאת לברצלונה ברגע האחרון.

במקביל, במונאקו כבר נערכים לעזיבה אפשרית של אמבפה ומחפשים מחליפים כששמותיהם של חלוץ אייאקס קאספר דולברג, סטבן יובטיץ' מאינטר וחלוץ סלטיק מוסה דמבלה עלו כמועמדים. גם קייטה באלדה מלאציו ואנדראה בלוטי מטורינו עשויים לנחות במונטה קרלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי