1:6 מטורף למונאקו על מארסיי, צמד לרדמאל פלקאו

רדמאל פלקאו
רדמאל פלקאו | AFP

הבחורים של ז'ארדים לא ריחמו על האורחת המסכנה, ודרסו אותה בלי למצמץ. דיקאבי כבש ובישל, וגם פאביניו היה שותף לחגיגה. במשחק נוסף ליל וביילסה מעדו שוב, הפעם מול אנז'ר

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון). מונאקו היממה את מארסיי עם 1:6 מהאגדות, וליל של מרסלו ביילסה שוב איבדה נקודות ב-1:1 אצל אנז'ר.



מונאקו – מארסיי 1:6

אם מישהו חשב שהעובדה שכל אירופה מעוניינת בשחקני מונאקו תשפיע על יכולתה של האלופה, הוא התבדה מהר מאוד עם הניצחון הרביעי ברציפות, ועוד 1:6 דורסני על מארסיי האומללה. אמבפה ישב על הספסל, והחגיגה נפתחה כבר בדקה השניה עם יתרון בזק של קמיל גליק, וכעבור 18 דקות הכפיל רדמאל פלקאו בפנדל.


"אל טיגרה" נעזר בבישול של הרכש אדמה דיאקבי בדקה ה-34, שהתכבד בעצמו בשער הבכורה שלו בקבוצה בדקה ה-45. ההתקפה הפוריה באירופה בעונה החולפת לא ריחמה, וג'יבריל סידיבה עוד נעץ את החמישי בדקה ה-68. רמי קבלה ניסה להמתיק את הגלולה עם שער כבוד בדקה ה-75, אבל פאביניו לא ויתר וחתם בפנדל 1:6 מהדהד.


אמבפה על הספסל. ההצגה חייבת להימשך
אמבפה על הספסל. ההצגה חייבת להימשך גם בלעדיו (AFP)


אנז'ר – ליל 1:1

הקבוצה של מרסלו ביילסה מעדה מול אחת הקבוצות המפתיעות אשתקד שפתחה לא רע את העונה הנוכחית. לסאנה קוליבאלי העניק יתרון לאנז'ר (60) אבל ג'וניור אלונסו סידר שוויון לניקולה דה פרביל כעבור שמונה דקות. אנואר אל גאזי ולואיס אראוחו הברזילאי לא הושיעו את ליל.


משחק נוסף: 

גנגאן – שטרסבורג 0:2

(מוסטפה דיאלו 63, ג'ימי בריאן 87)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי