דיווח: קייטה באלדה סגר במונאקו, יירכש ב-30 מיליון יורו

באלדה
באלדה | Gettimages

משתשמים בכסף בחוכמה: כוכב לאציו ינדוד לנסיכות על פי דיווחים באיטליה ויחזק את החוד של ז'רדים. גם יובטיץ' בדרך לחתימה

(גודל טקסט)
קייטה באלדה חיפש כל הקיץ קבוצה וכנראה שינחת במקום הכי לא צפוי. מונאקו שתמכור הקיץ שחקנים ב-500 מיליון יורו (בתוספת הערכות על עסקת קיליאן אמבפה ב-180 מיליון יורו שייכנסו רק בקיץ הבא), סיכמה לפי העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מארציו עם באלדה מלאציו אחרי פגישה של סוכנו ז'ורז' מנדס עם ראשי הביאנקוצ'לסטי. הסכום מוערך ב-30 מיליון יורו דמי ההעברה פלוס בונוסים.


באלדה הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לעבור לאינטר דווקא בגלל החברות שלו עם מאורו איקרדי. גם ליברפול, יובנטוס וקבוצות רבות נוספות הביעו בו עניין, אבל לפי הידיעה הבעלים של לאציו קלאודיו לוטיטו סגר על היעד הבא של התכשיט שלו. השחקן בן ה-22, שעבר גם בלה מאסיה בצעירותו, כבש בעונה שעברה 16 שערי ליגה במדי לאציו. הוא לא שיחק העונה כלל במשחקים הרשמיים של הקבוצה בשל המגעים למכירתו. 



אלופת צרפת אמורה לסגור עם סטבן יובטיץ' בקרוב לאחר שזה כבר הצטלם עם חולצות שלה. המונטנגרי יגיע ככל הנראה בהשאלה מאינטר לאחר שעשה זאת אשתקד בסביליה. גם דיבוק אוריגי הבלגי הוזכר כאופציה להגיע למועדון, אך הוא כנראה ייבחר במארסיי שפתחה רע את העונה.


#Calciomercato | Raggiunto l'accordo tra #Monaco e #Lazio, #Keita atteso oggi a #Montecarlo: i dettagli⬇https://t.co/8DBLSpo76a

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) August 29, 2017

ההתקפה המפוארת של מונאקו ממשיכה ללהוט למרות הפרידה מלא מעט שחקנים כולל אמבפה ועושה זאת הרבה בזכות רדאמל פלקאו. 1:6 ענק על מארסיי במחזור האחרון רק המחיש זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי