הכירו את ה-MCN: "הסיוט של כל הגנות אירופה"

ניימאר, אמבפה וקבאני
ניימאר, אמבפה וקבאני | AFP

בצרפת לא נשארו אדישים לשיתוף הפעולה של ניימאר, אמבפה וקבאני ב-1:5 המוחץ על מץ. "אנחנו צריכים גם משמעת טקטית כשיש לנו כשרונות כאלה בסגל", אמר אמרי

(גודל טקסט)
 שיתוף הפעולה בין ניימאר לקיליאן אמבפה כבר התחיל להפחיד את אירופה, אחרי שפאריס סן ז'רמן מחצה אתמול (שישי) 1:5 את מיינץ וחלוץ הרכש ממונאקו כבש ובישל. ההרכב שערכו הוערך ב-467 מיליון יורו רשם ניצחון חמישי מפתיחת העונה, אבל רק במחצית השנייה הראתה פ.ס.ז' את היכולת שלה כאשר כבשה ארבעה שערים למרות יכולת רעה של השוער אלפונס אראולה.


המספרים מראים שפ.ס.ז' כבר נמצאת בעונה מיוחדת עבורה. זו פעם ראשונה שהיא פותחת את העונה עם חמישה נצחונות ולראשונה מאז 1992 כבשה חמישה שערים מול מץ. מאז עונת 98/99 אף שחקן לא כבש בכל חמשת משחקי הפתיחה כפי שעשה השנה אדינסון קבאני, כשהאחרון היה סילבן ווילטורד במדי בורדו. בנוסף, אמבפה כבש בבעיטה הראשונה שלו לשער.




1 – Kylian Mbappé has found the net on his 1st shot on target with Paris in Ligue 1. Donatello. pic.twitter.com/piPIY9QYcA

— OptaJean (@OptaJean) September 8, 2017


השלישיה של פאריס, קבאני, ניימאר ואמבפה כבר זכתה לכינוי MCN ב"ל'אקיפ" והכוונה ברורה, להשוות אותם לשלישיית ה-BBC של ריאל מדריד ו-MSN שהתפרקה בברצלונה. "החוד של פ.ס.ז' כבר מבטיח רבות", נכתב בעיתון."ללא ספק, כל יבשת אירופה צפתה אתמול בשלושת החלוצים. שניים מהם מהווים את ההעברות הכי גדולות בהיסטוריה ושווים 400 מיליון יורו, אבל הם יהוו כנראה סיוט לכל הגנה באירופה השנה. ארבעה מחמשת השערים שכבשה הקבוצה באו מהחוד הזה". ניימאר וקבאני קיבלו ציון 8 ואמבפה 7 בעיתון.


The MCN is born. #FCMPSG#Mbappe#Cavani#Neymarpic.twitter.com/EkHAebBTVr

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) September 8, 2017


מאמן פ.ס.ז', אונאי אמרי, לא נשאר אדיש ליכולת של ההתקפה: "אמבפה הגיע עם המון יכולת אישית, אבל תרם לכל הקבוצה. אנחנו צריכים גם משמעת טקטית כשיש לנו כשרונות כאלה בסגל. אני מרוצה מאוד משיתוף הפעולה בין ניימאר לאמבפה. זה היה דבר חשוב מאוד לראות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי