1:1 מאכזב לאוסקר גרסיה וסנט אטיין מול אנז'ה

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה | AFP

שער בכורה תוך פחות מדקה של קאבלה, לא עזר לירוקים שיצאו רק עם נקודה בבית. ליון התקרבה לפסגה אחרי 1:2, ובהמשך מארסיי תנסה להתאושש מול ראן

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הצרפתית נמשך היום כשסנט אטיין ואנז'ה סיימו ב-1:1. ליון גברה 1:2 על גנגאן. בהמשך מארסיי תנסה להתאושש מהתבוסה למונאקו על חשבון ראן.

סנט אטיין – אנז'ה 1:1

אחרי התבוסה לפאריס סן ז'רמן בשבוע שעבר, אוסקר גרסיה ושחקניו הוציאו רק נקודה בבית מאנז'ה. זה דווקא התחיל טוב עבורם כשפחות מדקה בתוך מפתיחת המשחק וינסנט פאז'ו שלח כדור עומק לרמי קאבלה, שבהופעת הבכורה שלו בקבוצה אליה הוא מושאל ממארסיי, כבש מזווית קשה את היתרון לסנט אטיין. לצערו של קאבלה היתרון לא החזיק יותר מדי זמן כשבדקה התשיעית תומא מנגאני השווה מהנקודה הלבנה.
 



הצרות של הירוקים המשיכו כבדקה ה-49 פאז'ו הורחק בכרטיס אדום והשאיר אותם בעשרה שחקנים, אך מאזן הכוחות על המגרש השתווה בדקה ה-83 כשגם אנזו קריבלי נשלח למקלחת מוקדמת. סט. אטיין שפתחה טוב את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים נשארה במקום השלישי, כשאנז'ה עלתה לפחות זמנית למקום השביעי. 

 


קאבלה. שער בכורה תוך פחות מדקה (AFP)


ליון – גנגאן 1:2

ליון על שמונה נקודותיה ערב המחזור ראתה את פאריס סן ז'רמן ומונאקו בורחות לה, והבינה שפחות משלוש נקודות מול הקבוצה מהמקום ה-12 לא יספקו אף אחד. מריאנו דיאז עלה ראשון על הלוח בדקה ה-19, מה שקבע את תוצאת המחצית, אבל אטיין דידו בישל למרקוס טוראם את השוויון בדקה ה-71, והלחיץ את יושבי האצטדיון בליון. לשמחתם הם לא חיכו יותר מדי, וכעבור דקה נביל פקיר כבש את שער ניצחון אחרי בישול של ממפיס דפאי, שקירב את המארחת כדי ארבע נקודות מפ.ס.ז' שבמקום הראשון.


מארסיי – ראן 3:1
משהו לא טוב עובר על הקבוצה של רודי גארסיה, שאחרי ה-6:1 מול מונאקו במחזור הקודם רשמה תבוסה נוספת. כבר בדקה השנייה ראתה את וואחבי חאזרי כובש בעקב את ה-0:1 לאורחת. בדקה ה-10 זה כבר היה 0:2 כשבנז'מן בוריז'ו ירה מקצה הרחבה את השני לרשת של סטיב מנדנדה. בדקה ה-70 ז'וריס ניאניון כבר הפך את זה ל-0:3, ולמורגן סנסון הצעיר נשאר רק לצמק (87). 1:3 בסיום לראן, שעלתה למקום ה-14 בזכות ניצחון ראשון העונה. מארסיי לעומתה, הדרדרה למקום העשירי.



ראן חוגגת על חשבון מארסיי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי