צמד ובישול לפלקאו, 0:3 למונאקו על שטרסבורג, גרסיה וסנט אטיין במקום ה-3

רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו | AFP

האלופת רשמה ניצחון חמישי העונה על חשבון העולה החדשה. הקולומביאני בישל ללופס את הראשון בדקה ה-44 והוסיף צמד במחצית השנייה. מאמן מכבי תל אביב בעבר המשיך בפתיחת העונה הטובה עם 0:1 על דיז'ון

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 של בורדו על טולוז אמש, המחזור השישי בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) כשבמוקד האלופה מונאקו הביסה 0:3 את העולה החדשה שטרסבורג בזכות צמד ובישול של הקפטן רדאמל פלקאו. אוסקר גרסיה וסנט אטיין ניצחו 0:1 את דיז'ון, וליל בצרות אחרי הפסד דרמטי לגנגאן.



מונאקו – שטרסבורג 0:3
האלופה גברה על העולה החדשה רשמה ניצחון חמישי בשישה משחקים מפתיחת העונה ונשארה במקום השני עם 15 נקודות. רדאמל פלקאו בישל את היתרון בדקה ה-44 כששלח רוחב לרוני לופס הפורטוגלי שדחק מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-51 היה זה תורו של החלוץ הקולומביאני לדחוק מקרוב מבישול של ז'ורז'ה הברזילאי ובדקה ה-67 קיבל החלוץ כדור עומק, התגבר על ההגנה וירה לרשת של בינגורו קמארה את ה-0:3, שנשמר עד שריקת הסיום.


סנט אטיין – דיז'ון 0:1

אוסקר גרסיה וחבורתו השיגו שלוש נקודות חשובות, והתקרבו לצמרת מרחק שתי נקודות מהמוליכה פ.ס.ז', לה משחק חסר. ג'ונתן במבה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 ובכך קבע את תוצאת המשחק שהיה שקול במיוחד, הן מבחינת החזקת הכדור (49:51 לסנט אטיין), בעיטות למסגרת (2:3 לדיז'ון) ונבדלים (1:2 לדיז'ון). האורחת נותרה מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות בלבד אחרי שישה משחקים.

Les Verts sont placés ! pic.twitter.com/laqAISXnjP

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) September 16, 2017

גנגאן – ליל 0:1

מרסלו ביילסה בצרות. ליל שלו המשיכה לאבד נקודות, ומעבר לניצחון על נאנט במחזור הפתיחה עומדת הקבוצה כבר על חמישה משחקים ללא ניצחון, וחמש נקודות מ-18 אפשריות שמתורגמות למקום ה-16. המארחת התקשתה מאוד, ונזקקה לשער סופר דרמטי של אטיין דידו בדקה ה-93 כדי להכניע את מייק מייגנן. במחזור הבא תארח ליל את מונאקו, כשליל תתארח בבורדו.


ביילסה. איך יוצאים מזה?
ביילסה. איך יוצאים מזה? (AFP)


תוצאות נוספות
טרואה – מונפלייה1:0
(פדרו מנדש 32)


נאנט – קון 0:1
(אנדריי ג'ירוטו 73)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי