לילה בלי ניימאר: רק 0:0 לפאריס סן ז'רמן במונפלייה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

הברזילאי נותר מחוץ לסגל בעקבות פציעה, קבאני, אמבפה ושאר חבריו לא השכילו להבקיע וסגנית האלופה מעדה לראשונה העונה

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן כבר לא מושלמת. המחזור השביעי בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) במשחק של סגנית האלופה, נטולת ניימאר, וללא הכוכב הברזילאי היא סיימה ב-0:0 בלבד מול מונפלייה ומעדה לראשונה העונה. ליון ודיז'ון היו אחראיות לשישה שערים במשחק אדיר, בורדו התקרבה לפסגה כשטרואה וקון רשמו ניצחונות מינימליים.



מונפלייה – פאריס סן ז'רמן 0:0
שבוע סוער במיוחד עבר על סגנית האלופה מעיר האורות. פאריס סן ז'רמן ניצחה בשבוע שעבר 0:2 את ליון, משחק בו כמעט התעמתו אדינסון קבאני וניימאר בשל אותו פנדל שנפסק ויצר מהומת אלוהים. לפי הדיווחים ניימאר, הכוכב שנרכש עבור 222 מיליון יורו, כבר התנצל בפני האורוגוואי ועם קשר או שלא נותר מחוץ לסגל ולא יצא עם הקבוצה למונפלייה, בפ.ס.ז' יש לציין טענו כי הוא פצוע, אבל בכל אופן בלעדיו מעדה הקבוצה לראשונה העונה.


אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, ובהרכב שכלל כמובן את קבאני, קיליאן אמבפה, יוליאן דראקסלר וכוכבים אחרים, לא הצליחה האורחת להכניע את מונפלייה, שצברה בסך הכל את הנקודה השמינית שלה העונה, וכעת לפ.ס.ז' יתרון של נקודה אחת בלבד לעומת האלופה מונאקו שצמודה אליה במקום השני. 



אמבפה נותר מתוסכל (AFP)


האורחים מפאריס כמובן שלטו במשחק, הניעו את הכדור כמעט 75 אחוז מהזמן ובעטו 10 פעמים לעבר שערו של בנג'מין לקומט, אך לא מצאו את הרשת. ניימאר ככל הנראה זכה למנוחה כאמור ונראה שביום רביעי מול באיירן מינכן בליגת האלופות כבר ישוב להרכב.


ליון – דיז'ון 3:3

המשחק הפורה של הערב הגיע דווקא מקרב הקצוות בליון. המדורגת חמישית קיוותה לנצל את איבוד הנקודות של פ.ס.ז' ולהתקרב לפסגה, אך איבדה נקודות בעצמה לאורחת מהמקום ה-17 במשחק נפלא.

נביל פקיר כבש בדקה ה-20 לזכות המארחת, אך כעבור שלוש דקות השווה נעים סליטי מפנדל מוצלח, כשבדקה ה-52 צ'קה השלים את המהפך ונן את האות לטירוף השערים. חוסם אואר איזן ל-2:2 בדקה ה-60 ובדקה ה-63 השלים מריאנו דיאס מהפך שני במשחק. האוהדים המקומיים כבר צהלו ביציעים אלא שכעבור שתי דקות סדריק ימברה השתיק אותם עם עוד שוויון במשחק ההפכפך.


פקיר. לא הצליח לקרב את ליון לפסגה
פקיר. לא הצליח לקרב את ליון לפסגה (AFP)


בורדו – גנגאן 1:3

החבורה של ז'קלין גורבנק עדיין ללא הפסד ליגה ב-2017/18, והניצחון על גנגאן מיקם אותה זמנית במקום השלישי מרחק ארבע נקודות מהמוליכה פאריס. פרנקו קמאנו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-31, אך יאניס זאליבור השווה בדקה ה-46. האוהדים המקומיים שרו בלחץ חצי שעה עד שהגיע אלכסנדר מנדי והחזיר את היתרון לבורדו, ואילו ג'ונתן קאפו המחליף קבע בדקה ה-92 את תוצאת המשחק. גנגאן עשירית עם תשע נקודות.


תוצאות נוספות

טרואה – מץ 0:1

(סמואל גרנדסיר 90)


קון – אמיין 0:1

(איבן סנטיני 54)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי