אמרי: ניימאר חייב ללמוד לא להגיב על כל פרובוקציה

אונאי אמרי
אונאי אמרי | צילום: gettyimages

מאמן פאריס סן ז'רמן ביקר את הברזילאי, אך גם גונן עליו: "הוא עדיין מתאקלם לליגה". כריסטוף דוגארי לא ריחם על החלוץ: "חשב שהוא משחק בחוף הים עם חברים". באלטולי: "הלוואי שהיה משחק בשבת נגדנו"

(גודל טקסט)

זוכה גביע העולם ויורו 2000 עם נבחרת צרפת, כריסטוף דוגארי, המשיך היום (חמישי) לבקר את ניימאר בעקבות ההרחקתו ב-2:2 מול מארסיי שתימנע מהחלוץ לשחק מול ניס. לצרפתי יש תכנית רדיו קבועה ברדיו "מונטה קרלו" בה הוא נוהג להיכנס בברזילאי על יכולת והתנהגותו. גם מאמנו של הברזילאי, אונאי אמרי, יודע שניימאר חייב ללמוד לשלוט בעצמו.

דוגארי אמר: "ניימאר חשב כנראה שהוא משחק בסלון אצלו בבית או עם החברים שלו על שפת הים. מהרגע הראשון שעלה לשחק החל לעשות פרובוקציות על שחקני מארסיי. הוא חיכה ליריבים שלו 45 מטרים מהשער והיה בלתי יעיל לחלוטין".

הצרפתי הוסיף: "ניימאר הוא לא השחקן שחשבתי ששווה 222 מיליון יורו, כשפ.ס.ז' שלפה עליו את הסכום הזה. ביום ראשון הוא היה בלתי נסבל. המשחק הכי גרוע שראיתי אי פעם".

מאמן פ.ס.ז', אונאי אמרי, גם התייחס להרחקתו של ניימאר: "הוא חייב ללמוד לא להגיב על כל פרובוקציה. הוא עדיין מתאקלם לליגה, לחבריו בקבוצה וגם לשיפוט בליגה הצרפתית. דיברתי איתו לפני המשחק וביקשתי ממנו לא להיות מעורב בעימותים, אבל על כר הדשא היו דברים אחרים".

ניימאר. חייב להירגע (טוויטר)ניימאר. חייב להירגע (טוויטר)

מריו באלוטלי אמר לקראת ההתמודדות בין ניס לפ.ס.ז': "הלוואי שניימאר היה משחק. הייתי רוצה להתמודד מולו על כר הדשא. ברור שיהיה קשה לנצח בפאריס, אבל זה אפשרי".

ניס מאכזבת עד כה בליגה ומדורגת רק במקום ה-14. באלוטלי מצד שני כבש כבר שמונה שערים, מהם חמישה בליגה ונמצא בכושר טוב. ב"גאזטה דלו ספורט" נרמז שבאלוטלי עשוי להיכלל בסגל נבחרת איטליה למשחק הפלייאוף נגד שבדיה.

כריסטוף דוגארי. איבד את השיער אבל לא את הפה (טוויטר)
 כריסטוף דוגארי. איבד את השיער אבל לא את הפה (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי