"אוסקר גרסיה לא מדבר עם שחקניו, יעזוב לפני תום העונה"

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה | AFP

ב-"לאקיפ" סקרו את ה-"קארמה השלילית במועדון" להגדרתם, ונראה שימיו של אקס מכבי תל אביב ספורים. אימונים משעממים וגישות מיושנות הן רק חלק מהטענות נגד הספרדי

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

בעיתון "ל'אקיפ" נטען שמאמנה של סנט. אטיין, אוסקר גרסיה שהגיע העונה מזלצבורג, שוקל לעזוב את הקבוצה בגלל שהוא לא מצליח להנחיל לשחקנים שלו את שיטת המשחק של יוהאן קרויף שלמד בברצלונה ואת המשמעת שהורגל אליה.

במחזור האחרון הקבוצה הובסה על ידי ליון 5:0 ולפני כן רשמה 0:0 מול טולוז והפסד למונפלייה 1:0. היא מדורגת כרגע במקום השישי לאחר פתיחה טובה יותר בה דורגה שלישית בליגה.

הירוקים של גרסיה נראו רע במשחק נגד ליון ולקחו את ההפסד קשה כשרוב השחקנים ישבו על המדרגות של במנהרה של האיצטדיון והתקשו לעכל. סנט אטיין סובלת מפציעות של חלק מהשחקנים וכושר לקוי של אחרים, אבל בצרפת דווח שהמאמן מיואש מבחינת הניהול האנושי של חדר ההלבשה. לפי העיתון אקס מכבי תל אביב לא מדבר אישית עם השחקנים כדי לשפר את יכולתם אלא מעביר עליהם ביקורות פומביות.

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה על הספסל. לא מדבר עם שחקניו (AFP)

לפי הידיעה, השחקנים הרגישו שהמאמן מרוחק אחרי שבמהלך משחק גביע הליגה ב-16 הגדולות נגד שטרסבורג שהסתיים ב-1:1 ציפו השחקנים להוראות שלו לפני הפנדלים, אבל הוא לא דיבר איתם. אחרי התיקו 0:0 מול טולוז בליגה טען שהאימונים שלו טובים, אבל בפועל מאחורי גבו השחקנים טוענים שהאימונים שלו משעממים, בנויים על שיטות ישנות של משחקונים קטנים והוא לא מעניק להם באימון הרגשה של אינטנסיביות ושיפור הרצון שלהם להיות ווינרים.

מצב נוסף הוא שסנט. אטיין סובלת מפציעות רבות של שחקנים בשרירים והשאלה היא האם הדבר נובע ממצב הדשא במגרש האימונים או מהאימונים של גרסיה. עוד לפני שמאמן מכבי תל אביב הגיע מזלצבורג היו לקבוצה פציעות, אבל בעונה שעברה היא שיחקה כל שלושה ימים ואילו העונה פעם בשבוע ואינה משחקת בגביעי אירופה. טענה אחרת היא שגרסיה מסרב לשתף את שאר השחקנים בהרכבים למשחק ושומר את המידע רק לשלושת עוזריו ומגלה את ההרכב רק ברגע האחרון. העיתון מסכם שיש קארמה שלילית במועדון וגרסיה יעזוב בשלב כלשהו. המצב של הקבוצה בטבלה לא גרוע כל כך, אבל כנראה שיש סימנים שמעמדו בקבוצה הולך ונחלש. המסקנה של העיתון שהוא ירצה אולי לעזוב עוד לפני תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי