אוסקר גארסיה התפטר ודורש מסנט אטיין 2 מיליון יורו כפיצוי

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה | AFP

סערה בצרפת: אקס מכבי תל אביב שוב החליט לעזוב במהלך העונה, הפעם אחרי חופשה בברצלונה. הפעם, אוסקר דרש מסוכנו לנהל את המשא ומתן על מנת לקבל את הפיצוי המלא

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

אוסקר גארסיה הודיע אמש (שלישי) לראשי סנט אטיין כי הוא מעוניין לעזוב את תפקידו, במקביל הבהיר אקס מכבי תל אביב כי הוא דורש לקבל פיצוי כספי בסך שני מיליון יורו, כך טען 'לאקיפ' המקומי. על פי הדיווח בצרפת, המאמן בחר לעזוב את התפקיד בשל התחושה כי הוא אינו מצליח להשפיע על שחקניו כאשר התבוסה 5:0 לליון בדרבי הייתה זו שגרמה לו לקבל את ההחלטה. מאז התבוסה בדרבי, גארסיה שהה עם משפחתו בברצלונה ואז קיבל את ההחלטה לסיים את הקדנציה בצרפת.

אחרי שהודיע לראשי המועדון כי הוא עוזב, בחר אוסקר, שמחזיק בחוזה עד 2019, לתת לסוכנו ג'וזף מריה אורבטיג למנהל משא ומתן עם הצרפתים על מנת לקבל פיצוי בסך שני מיליון יורו. סנט אטיין סרבה בתוקף לשלם את הסכום למאמן שהגיע רק הקיץ. 'לאקיפ' חשף כי כי בחוזהו של הספרדי קיים סעיף המאפשר לו לזכות בפיצוי של שישה חודשים ברגע שאחד מהצדדים מחליט על פרידה, סעיף שעומד בניגוד לחוק ההתאחדות הצרפתית. עדיין לא ברור האם שלושת עוזריו של גארסיה יעזבו יחד איתו.

זו אינה הפעם הראשונה שאוסקר נוטש קבוצה בתחילת העונה. הוא עשה זאת בקדנציה השנייה במכבי תל אביב, עזב את ברייטון וגם את ווטפורד. על פי הדיווחים בספרד, המאמן בחר לקחת הפסקה של מספר חודשים עד שינסה למצוא קבוצה חדשה בעונה הבאה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי