ליל גברה 1:3 על סנט אטיין, רק 1:1 למונאקו אצל אמיין

פפה
פפה | AFP

ימים ספורים אחרי התפטרותו של אוסקר גרסיה, הירוקים רשמו מחזור רביעי ברצף ללא ניצחון ואפשרו למקומיים לטפס אל מעל לקו האדום. האלופה איבדה נקודות יקרות

קבוצות: ליל סנט אטיין
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה והמחזור ה-13 בליגה הצרפתית יצא לדרך. במשחק המוקדם סיימה ליל, מי שהייתה עד היום המדורגת הלפני אחרונה, ב-1:3 על סנט אטיין ימים ספורים אחרי התפטרותו של אוסקר גרסיה וההפתעה הגיעה במשחק המאוחר, בו מונאקו שמטה נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 אצל אמיין.

ליל – סנט אטיין 1:3
במחזור האחרון, לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הצליחה ליל לרשום את ניצחונה השני בלבד העונה. הערב היא קיוותה לרשום את ניצחונה השני ברציפות ולטפס מעל לקו האדום, ולשמחתה הרבה עשתה זאת על חשבון סנט אטיין המקרטעת.

ניקולה פפה היה הראשון למצוא את הרשת ובדקה ה-20 העלה את המקומיים לירון, אלא שרגע לפני הירידה להפסקה פנדל נפסק לזכותה של סנט אטיין וג'ונתן במבה קבע את תוצאת המחצית מ-11 מטר בתוך תוספת הזמן. לשמחתם של המקומיים, טיאגו מנדס הברזילאי כבש בדקה ה-71, בדקה ה-89 אסקיאל פונצ'ה כבש את השלישי ובסיום 1:3 יקר לליל.


סנט אטיין חוגגת את השוויון. ההידרדרות נמשכת (AFP)

סנט אטיין כידוע נותרה השבוע ללא מאמן, אוסקר גרסיה הודיע על התפטרותו בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה שמצדה התאכזבה מיכולת הקבוצה ותוצאותיה האחרונות, בייחוד ה-5:0 לליון בדרבי במחזור שעבר, ובסך הכל כבר רושמת ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון. ליל בזכות הניצחון טיפסה מעל לקו האדום והיא עם 12 נקודות, מדורגת כעת במקום ה-16, בעוד סנט אטיין נותרה במקום השישי עם 18 נקודות.


אמיין – מונאקו 1:1

האלופה וסגנית המוליכה רשמה מעידה קריטית מאוד מבחינתה ועוד דווקא אצל אמיין הקטנה, ושתי הנקודות היקרות שהיא איבדה יכולות לגרום לכך שפ.ס.ז' בהמשך המחזור תברח לשש נקודות הפרש בפסגה. מונאקו דווקא יצאה לפגרה עם 0:6 מוחץ על גגנאן, אבל בפעם הרביעית העונה לא הצליחה לנצח, פעם שלישית מחוץ למגרשה הביתי בנסיכות, בעוד המארחת אמיין בזכות הנקודה טיפסה למקום ה-17 ולה עוד משחק חסר להשלים מול ליל ביום שני הקרוב.

סרג' גאקפה כבש שער יתרון מפתיע לזכות אמיין בדקה ה-31, סטבן יובטיץ' הצליח לאזן בדקה ה-67 מבישול של פאביניו והאורחים ניסו להפוך את התוצאה, אך ללא הועיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי