קבאני חשף: "אמרי החליט שאת הפנדל הבא יבעט ניימאר"

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | AFP

הברזילאי אכזב ב-1:4 של פאריס סן ז'רמן מול נאנט, אך קיבל בשורה משמחת בסיום. אונאי אמרי על הספסול של אמבפה: "הוא צריך מנוחה"

(גודל טקסט)
אחרי פגרת נבחרות שכללה אין ספור דיווחים אודות תסכול של ניימאר בפאריס סן ז'רמן, הקבוצה מעיר האורות חזרה אמש (שבת) לליגה הצרפתית ודרסה 1:4 את נאנט. הכוכב הברזילאי סיפק את משחקו החלש ביותר העונה, זכה לציון 4 בלבד מהפרשנים בצרפת אך למזלו אדינסון קבאני היה שם עבור אונאי אמרי. החלוץ כבש פעמיים, והוא רחוק רק שבעה שערים משיאו של מלך שערי פ.ס.ז' בכול הזמנים, זלאטן איברהימוביץ' (156).


בעקבות סערת הפנדל בין ניימאר לקבאני, האחרון חשף בסיום: "העניין נסגר. אמרי החליט שאת הפנדל הבא ניימאר יבעט. סיפקנו תצוגה יפה, אבל הראש שלנו כבר במשחק באמצע השבוע בליגת האלופות, אחריו מחכה לנו משחק מול מונאקו בליגה". הקבוצה מעיר האורות כבר פתחה פער של שש נקודות ממונאקו, שסיימה ב-1:1 מול אמיין ביום שישי האחרון.





ההפתעה הגדולה מצדו של אמרי הגיעה בעקבות ספסולו של קיליאן אמבפה. אחרי 12 משחקים רצופים בהם פתח הצעיר, הוא נותר על הספסל. אמרי הסביר בסיום: "קיליאן צריך גם מנוחה. הוא חזר מפגרת הנבחרות ואני מאמין שהתחרות בסגל טובה לנו. יש לנו עוד תשעה משחקים עד הפגרה בדצמבר. חשוב שכל הסגל יחלוק את העומס". 

Edinson Cavani is 7 goals away from equaling Zlatan Ibrahimović as PSG's all-time top scorer.

El Matador has scored 68 goals in 67 games since Ibra left PSG. pic.twitter.com/2c5FTgUYNt

— Warriors of Uruguay (@UruguayanHeroes) 18 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי