ניימאר המריא בדחיפות לברזיל, הסיבה: ניסיון לאחד בין הוריו

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב פאריס סן ז'רמן נטש במהלך הניצחון מול ליל ובצרפת מדווחים כי הוא נחוש למנוע מהוריו להתרגש. אביו של הכוכב, החל במערכת יחסים עם האקסית של אדריאנו. בינתיים, צמד ברזילאים נוסף עשוי להצטרף בינואר

(גודל טקסט)
החגיגה של ניימאר בפאריס סן ז'רמן נמשכת. הכוכב, שנעדר אתמול (שבת) מהניצחון 1:3 של המוליכה מול ליל, המריא לברזיל בשל מה שהוגדר על ידי המועדון כ'נסיעה בשל סיבות אישיות'.


על פי הדיווח בצרפת, ניימאר קיבל את האישור לשוב למולדתו כדי לשהות במשך שלושה ימים עם משפחתו. הסיבה היא סכסוך בין הוריו של הכוכב, שנחוש לשכנע את אביו שלא לעזוב את אימו. הוריו של ניימאר כבר החלו בהליכי גירושים, כשאביו כבר מתחזק מערכת יחסים עם בת זוגו לשעבר של אדריאנו.



בצרפת סיפרו כי ניימאר קיבל את ההודעה לגבי הסערה במשפחתו במהלך המפגש מול ליל, והוא עזב את האצטדיון במהלך המשחק כדי להגיע לנמל התעופה. ייתכן וגם אחותו של ניימאר, שנמצאת במערכת יחסים עם גביגול המושמץ שכשל באינטר, היא חלק מהסיבה לנסיעה הדחופה שלו לארץ הסמבה.


בינתיים, בנוגע לחיזוק הסגל של אונאי אמרי עולה כי המושבה הברזילאית תתרחב. פיני זהבי, שתיווך בעסקת העברתו של ניימאר מברצלונה, מנהל את המגעים עבור המוליכה הצרפתית בנוגע לצירופם של פאוליניו, חלוץ בן 17 מוואסקו דה גמה. גם טיאגו מנדש, קשר ליל, גם עשוי להגיע.


יפשר בין הצדדים? ניימאר (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי