מהפך בתוספת הזמן וצמד לאוואר ב-1:2 של ליון על אמיין

חוסאם אוואר
חוסאם אוואר | טוויטר

החבורה של גנסיו טיפסה למקום השני על חשבון מונאקו בזכות שני שערים חשובים של החלוץ. המארחים עוד כבשו במחצית הראשונה, אך לא השכילו לשמור על התוצאה. מארסיי הביסה 0:3 את סנט אטיין

קבוצות: מארסיי ליון
(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליג-1 הצרפתית המשיך היום (ראשון) מהפך של ליון ב-1:2 על אמיין ומריו באלוטלי עזר לניס לנצח 1:2 בנאנט עם מהפך משלה ומארסיי הביסה 0:3 את סנט אטיין.


אמיין – ליון 2:1
החבורה של ברונו גנסיו השיגה מהפך ענק שהעניק להם 3 נקודות חשובות, בזכותן עקפו את מונאקו בדרך למקום השני עם 35 נקודות. המארחים פספסו הזדמנות נהדרת לעלות למקום השמיני, ונשארו בעקבות ההפסד במקום העשירי עם 21 נקודות. סרג' גאקפה כבש את הראשון כבר בדקה ה-9, לאחר שניצל טעות בהגנת ליון והבקיע מקרוב את היתרון לאמיין.



במחצית השנייה ליון התעוררה והחלה ללחוץ על הגנת המארחת, והגול היה באוויר. בדקה ה-79 הגיע השער המיוחל, כשחוסאם אוואר קיבל מסירת רוחב נהדרת באגף שמאל מטאנגוי אנדומבלה והשווה את התוצאה. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע שער הניצחון. מתפרצת קטלנית של ליון הסתיימה בהגבהה של מריאנו דיאס מימין אל אוואר, שהגיח מאחור ובעט מהאוויר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 2:1 גדול לאורחים.

Fin de match au Stade de la Licorne !
Victoire avec le coeur de la #TeamOL malgré un match difficile !#ASCOLpic.twitter.com/Ou6RBfgbou

— Olympique Lyonnais (@OL) December 10, 2017

נאנט – ניס 2:1

ניס המשיכה את מסע ההתאוששות שלה והיא כבר עם ניצחון שלישי ברציפות ב"ליג1". יאסין באמו העלה את קבוצתו של קלאודיו ראניירי ליתרון עם בער מחוץ לרחבה בדקה ה-12, אבל אלאסן פלאה השווה (42) בנגיחה אחרי קרן של ז'אן-מיקאל סרי לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-75 קבע מריו באלוטלי מהפך כשירה כדור מקצה הרחבה וקבע 1:2 שהעלה את קבוצתו למקום השמיני והשאיר את נאנט חמישית.

3e victoire consécutive du Gym, de retour dans la première partie de tableau ! #FCNOGCNpic.twitter.com/e5xDtBfz1a

— OGC Nice (@ogcnice) December 10, 2017


מארסיי – סנט אטיין 0:3

קבוצתו של רודי גרסיה חזרה לנצח ונשארה במקום הרביעי עם 35 נקודות, ממש כמו מונאקו שניצבת במקום השלישי. צמד של ואלר ז'רמן (11, 71) משני בישולים של פלוריאן טובן, כשבין לבין האורחים נשארו בעשרה שחקנים עם הרחקה של רונאל פייר-גבריאל בדקה ה-51. לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי הוסיף בעיטה מסובבת נהדרת בדקה ה-81 וקבע 0:3 גדול למארסיי באורנג' ולודרום.


⏱️ FIN DU MATCH ⏱️

Un match abouti dominé de bout en bout permet aux Olympiens de recoller à la seconde place au classement !
#OMASSE 3⃣-0⃣ pic.twitter.com/V3kTIEr46f

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) December 10, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי