דיווח: קבאני עלול לאבד את מקומו בהרכב פאריס סן ז'רמן

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | AFP

בעקבות היכולת הטובה של די מריה לצד ניימאר ואמבפה ב-1:6 על ראן, החלוץ האורוגוואי לא נכלל בסגל לאחר שחזר באיחור מהחופשה ועשוי לשבת על הספסל. אמרי: "שחקנים לא יכולים לקבל החלטות על דעת עצמם"

(גודל טקסט)
האם חלוץ פאריס סן ז'רמן אדינסון קבאני יאבד את מקומו בהרכב הקבוצה? המאמן אונאי אמרי זעם על כך שהאורגווואי הגיע באיחור מחופשת חג המולד ולא כלל אותו בסגל למשחק בגביע הצרפתי אתמול (ראשון) מול ראן, בו ניצחה פ.ס.ז' 1:6 בחוץ. מי שהחליף את קבאני בשלישייה הקבועה לצד ניימאר וקיליאן אמבפה וקבאני היה אנחל די מריה, שהשתלב מצוין בהרכב.


ב"מארקה" בחרו להתייחס לניימאר, אמבפה ודי מאריה, שכבשו כל אחד צמד, לעומת החולשה ההתקפית של ריאל מדריד. פ.ס.ז' כבשה העונה חמישה שערים ומעלה שמונה פעמים בכל המסגרות, פעמיים יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות ההבכירות. ראן לעומתה ספגה את הפסדה הגבוה ביותר בגביע מזה 33 שנים.




"ל'אקיפ" כתב שמספיק היה רק אחד מתוך השלשייה כדי לנצח את ראן, מולה השיגה פ.ס.ז' ניצחון שביעי ברציפות, אבל השלושה השאירו רושם טוב והספקולציות הן שקבאני עלול להישאר בחוץ לעוד משחק-שניים, כדי שיבין בפעם הבאה לא לבצע הפרות משמעת. אגב, חאבייר פאסטורה שרוצה לעזוב את המועדון לא הגיע כלל לאימונים וצפוי לנחות רק היום בפאריס, בעוד שקבאני רק איחר וכבר התאמן.


8 – Paris have scored at least 5 goals in 8 games in all competitions this season, at least twice more than any other team from the Top 5 European leagues. Machine. pic.twitter.com/FlVxDMgj0Z

— OptaJean (@OptaJean) 7 בינואר 2018

אמרי אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיות מאוחדים בקבוצה. קבאני איחר, עבד לבדו עד המשחק ועכשיו נצרף אותו לסגל הקבוצה. אם אנחנו רוצים לזכות בתארים חייבים להיות כולם ביחד ולא ששחקן כזה או אחר יחליטו החלטות שונות על דעת עצמם". לגבי התוצאה אמר המאמן הספרדי: "חשוב מאוד שהקבוצה הצליחה לשמור על הרמה שלה מלפני הפגרה. ביום רביעי נשחק נגד אמייה בגביע הליגה ויש לנו הרבה משחקים עד למפגש עם ריאל מדריד בליגת האלופות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי