דיווח: מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 500 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר עם אונאי אמרי
ניימאר עם אונאי אמרי | AFP

האם השדים האדומים ישברו את שיא ההעברות העולמי עבור הברזילאי של פאריס סן ז'רמן? מאמנו בעיר האורות הגיב לשלל הדיווחים: "נועדו כדי לפגוע בנו"

(גודל טקסט)

ניימאר מצית את הדימיון של התקשורת בכל הקשור לאפשרות שיעזוב את פאריס סן ז'רמן. גם העובדה שהוא כבר כבש 20 שערים ב-22 משחקים במועדון ויחסיו עם המאמן אוניי אמרי ואדינסון קבאני השתפרו לא מצליחים להוריד מהכותרות את ההתעניינות בו והסכומים הולכים וגדלים. בעוד "מארקה" פרסם שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם עליו 400 מיליון יורו ודובר על קיץ 2019, כעת מתפרסם שגם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ.

השבועון הצרפתי "Le10Sport", אשר אמינותו נחשבת לסבירה ואף יותר מכך, פרסם שמנצ'סטר יונייטד הצטרפה לחגיגה ותהיה מוכנה לשלם עד 500 מיליון יורו עבור הברזילאי. צריך להזכיר שלפני כשנה וחצי, בקיץ 2016, ניסתה יונייטד לרכוש את השחקן באמצעות סוכן השחקנים פיני זהבי שנשלח לגשש בברצלונה, אבל אז ניימאר החליט לרדת מהעסקה האפשרית.

מאמן פ.ס.ז' התייחס לים הידיעות על ניימאר ואמר: "השמועות שריאל מדריד רוצה את ניימאר לא יערערו את הקבוצה שלי. התקשורת הספרדית רוצה לערער אותנו בגלל שאנחנו אמורים לפגוש את ריאל מדריד בשמינית הגמר, אבל אני לא מודאג", הבהיר אמרי. "יש לנו קבוצה עם מנטליות חזקה מאוד. השחקנים שלנו חכמים ויש להם ניסיון להבין מתי מנסים לפגוע בהם. אני קורא בכותרת הראשית של עיתון ספרדי מכובד בספרד שניימאר בדרך אלינו. הידיעות האלה נועדו רק כדי לפגוע".


אם הדיווחים על ריאל נועדו כדי לפגוע, אז מה באשר להתעניינות היונייטד? (AFP)

על הבעיות עם אדינסון קבאני וחביאר פאסטורה אמר: "הם כבר נענשו על שלא הגיעו בזמן". פאסטורה זעם על דברי טיאגו סילבה, שטען שהוא מבין מדוע הקשר רוצה לעזוב. פאסטורה אמר: "זה שקר שביקשתי לעזוב. אני רוצה להישאר, מצידי עד סיום הקריירה אהיה בפ.ס.ז'. כל מה שאני רוצה זה לשחק יותר". עוד פורסם כי פאסטורה וטיאגו סילבה שוחחו ביניהם לפי הוראת ראשי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי