האוהדים שרקו בוז לניימאר כי לא ויתר על פנדל לקבאני. סוכנו: אין סעיף שחרור

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי העדיף לכבוש רביעיה ב-0:8 של פ.ס.ז' על דיז'ון, ובכך מנע מהחלוץ להפוך לשיאן כל הזמנים במועדון הצרפתי. למרות שלאחר מכן קיבל תשואות, ניימאר ירד בזעם לחדר ההלשה והתעלם מהכתבים

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אולי מודאגת מהיכולת המדהימה של ניימאר שכבש כבר 25 שערים במדי פאריס סן ז'רמן ב-25 משחקים ואתמול רביעיה ב-0:8 על דיז'ון, אבל מצד שני בבלאנקוס צריכים להיות גם מרוצים מהעובדה שניימאר רחוק מלהתחבר לאוהדי פאריס סן ז'רמן והוא מרגיש בקבוצה בן חורג. ניימאר כבש ארבעה שערים ובישל אתמול שניים, אבל אוהדי פ.ס.ז' נאמנים לאדינסון קבאני.


בדקה ה-83 ניימאר, שכבש עד אז שלושה שערים, לקח את הכדור כדי לבעוט פנדל ואוהדי פאריס סן ז'רמן רצו שקבאני יבעט וישבור את שיא השערים של זלאטן איברהימוביץ'. הם שרקו בוז לניימאר, אבל אחרי שהוא הבקיע האוהדים בפארק דה פראנס חגגו איתו את הכיבוש. הדבר לא מנע מניימאר, שלקח את כדור המשחק הביתה, להיראות זועם ועצבני בסיום והוא הלך הישר לחדר ההלבשה בלי לחגוג עם שחקני פ.ס.ז' על כר הדשא. הוא גם התעלם משאלות שנשאל על ידי שדרי הקווים.



אין ספק שאין אהבה גדולה בינו לבין האוהדים שהריעו לקבאני, שכאמור השווה את שיאו של איברהימוביץ' וכבש 156 שערים בכל המסגרות, כשחסר לו שער להיות הכובש מספר אחד של פ.ס.ז' בכל הזמנים. הל'אקיפ מבין קצת יותר טוב מהאוהדים מה עשה ניימאר אתמול, והקדיש לו את השער עם הכותרת: "וואן מאן שואו". בעיתון, שהעניק לניימאר את הציון 10 הנדיר, נכתב: "הוא היה מעורב בשישה שערים, אבל עדיין ספג בוז מאוהדי פ.ס.ז' על כך שלא נתן לקבאני לבעוט את הפנדל. האוהדים קראו בשמו של קבאני ולא של ניימאר בערב של שיאים וכדורגל נפלא. ניימאר אחראי לשינוי הגדול הזה בפ.ס.ז' ועדיין לא זוכה להכרה של כוכב על במועדון".


Neymar is the first player in Europe's top five leagues with 10+ goals and 10+ assists this season.

His four-goal haul: https://t.co/siv2F0kYsY

— ESPN FC (@ESPNFC) January 17, 2018

בתוך כך, מרקוס מוטה עורך הדין שאחראי לענייניו של של ניימאר באירופה, טוען שאין בחוזה של הכוכב הברזילאי סעיף שחרור. "אני יכול להבטיח שאין לניימאר סעיף שחרור וגם לא סעיפים של תוספת כספית גדולה אם הוא יסיים את העונה כמלך השערים", אמר ל"רדיו גלובו".


השיחה עם מוטה התקיימה לאחר האירועים במשחק מול דיז'ון ואחת הסברות שבגלל רצונו לסיים כמלך השערים של הקבוצה סירב ניימאר לתת לקבאני לבעוט את הפנדל.


פלורנטינו פרס. עסקת ניימאר לא תעבור בקלות (AFP)

פלורנטינו פרס. עסקת ניימאר לא תעבור בקלות (AFP)


בשבועות האחרונים פורסמו לא מעט ידיעות על כך שריאל רוצה את ניימאר כבר בקיץ, אבל אם אכן אין סעיף שחרור, השחקן יהיה חייב לקבל את האישור של פ.ס.ז' כדי לעבור.



בתוך כך, עיתון החדשות "אל מונדו" חושף שאביו של השחקן הודה שהעברת ניימאר עלתה לברצלונה ב-2013 סכום של 200 מיליון יורו. מדובר על העברה של 134 מיליון יורו ולא כפי שדווח קודם, ועוד שכר של 71 מיליון יורו לחמש שנים. בעבר הנשיא הקודם סנדרו רוסיי טען שההעברה היתה 57 מיליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי