"ניימאר בפ.ס.ז' או שהוא פועל קטארי לקראת המונדיאל?"

ניימאר
ניימאר | AFP

השחקן היקר בעולם ממשיך לספוג אש, הפעם מנשיא ליון שתקף: "מתנגד לכל מה שאל חאליפי מייצג". ב'מארקה' שלחו מסר לריאל: "ניימאר הוא סיכון חברתי. שחקן שעולה לכולם על העצבים". מונייה ניסה להרגיע את הגזרה

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים שמו של ניימאר נקשר פעמים רבות לריאל מדריד. אחרי ששבר את שיא ההעברות בקיץ עם המעבר לפאריס סן ז'רמן, ב'מארקה' הספרדי בחרו דווקא לסייע לאלופות אירופה לשקול מחדש את צירופו של הברזילאי: "לניימאר יש היסטוריה של הסתבכויות, בעיקר בפאריס. הוא סיכון חברתי, למרות כמות השערים שלו והשחצנות שלו עולה לאנשים על העצבים. מאז הקיץ ניימאר הספיק לריב עם אדינסון קבאני, אונאי אמרי והורחק בצורה מטופשת מול מארסיי. מדובר בבכיין שלא רוצה ללמוד, שמסרב לקחת חלק בתרגולי וידאו ובורח מאימונים כדי לחגוג ברזיל".

מי שבחר לחמם את האווירה הוא ז'אן מישל אולס, נשיא ליון, שסיפר לקראת המפגש בראשון: "אני לא יודע אם הוא עבוד במאה אחוז של פ.ס.ז' או רק אחד מהפועלים שמכינים את המונדיאל בקטאר. אני לא רוצה את הכסף הזה שמגיע מקטאר ומאפשר לקנות כל שחקן. אני מתנגד לכל מה שנאסר אל חאליפי מייצג, אם פ.ס.ז' תזכה בליגת האלופות זו תהיה זכייה פוליטית ואני נגדה".

נשיא ליון, ז'אן מישל אולס, ניסה לחמם את העניינים לפני המשחק בין הקבוצות בליגה ביום ראשון כאשר השווה את ניימאר לאחד מהעובדים בהקמת איצטדיונים למונדיאל בקטאר. הוא אמר: "אני לא יודע אם ניימאר עובד במאה אחוז של פאריס סן ז'רמן או שהוא רק אחד מהפועלים בקטאר למונדיאל". בראיון ל"לה פריזיאן" טען הנשיא: "אני לא רוצה את הכסף הזה שמביאים מקטאר ויכולים לרכוש כל שחקן. אני מתנגד לנאסר אל חלאיפי ומה שהוא מייצג. אני לא רוצה שפ.ס.ז' תזכה בליגת האלופות כי זו תהיה זכייה פוליטית".


בחר שלא לוותר לו. קבאני (AFP) 

עמנואל פטי התייחס לעניין: "אם אוהדי פ.ס.ז' ימשיכו להתנהג אליו ככה, ניימאר יעזוב. הוא זקוק לאהבת הקהל, זה מה שהיה לו בברצלונה למרות שליאו מסי מפורסם הרבה יותר. אוהדי פ.ס.ז' הם כפויי טובה, ניימאר נתן להם קבוצת כדורגל ברמה אחרת". תומא מונייה סיפר: "השריקות לניימאר היו מוגזמות, אבל הוא היה יכול לתת לקאבני לבעוט את הפנדל". רק לאחרונה הכוכב נצפה בתצוגת אופנה של לואי ויטון בצוותא עם דיוויד בקהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי