מכה משולשת: פ.ס.ז' נוצחה 2:1 אצל ליון, אמבפה נפצע בראשו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

פאקיר ודפאיי בדקה ה-94 הנחילו הפסד שני למוליכה, קורזוואה בשער אדיר השווה זמנית. החלוץ ירד על אלונקה, אבל רופא הקבוצה הבהיר: "זאת לא פציעה קשה". אלבס הורחק. מונאקו - מץ 1:3, ניס - סנט אטיין 0:1

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
ליון היתה לקבוצה השנייה שניצחה העונה את פ.ס.ז' בליגה לאחר שממפיס דפאיי קבע 1:2 בדקה ה-94 (הראשונה שטרסבורג באותה תוצאה ממש) וצמצמה את הפער שלה במקום השני  מהמוליכה לשמונה נקודות בלבד (56 מול 48). החבורה של אונאי אמרי גם איבדה את קיליאן אמפבה בדקה ה-36 לאחר שנפגע בהתנגשות ראשים עם שוער ליון וירד על אלונקה ובנוסף כנראה דני אלבס את הכרטיס האדום.

עוד שני משחקים במסגרת המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נערכו הערב (ראשון) ובהם גברה מונאקו 1:3 על נועלת הטבלה מץ, בעוד ניס הכניעה 0:1 את סנט אטיין המדרדרת.




ליון – פ.ס.ז' 1:2
המארחת לא עשתה יותר מדי במשחק אבל כבשה כבר בפתיחה מכדור חופשי אדיר של נאביל פאקיר שסובב מ-25 מ' לרשת, ובדקה ה-94 היה זה דפאיי שחטף כדור ללורן קורזאווה התקדם וירה מ-16 מ' לחיבורים. בין בין המוליכה שלטה וסיכנה אבל כבשה רק שער אחד, שהיה יפה יותר משני האחרים. אלבס פרץ מאגף ימין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגביה למרכז וקורזאווה בעט מהאוויר לרשת והרעיד את החיבורים. אמבפה כאמור נפצע והדאיג מאוד את אוהדי פאריס, אבל לאחר רבע שעה יצאה הודעה מרגיעה מטעם המועדון שהחלוץ סובל מחתכים בלבד ואין המדובר בפציעה רצינית. בדקה ה-57 ספג אלבס צהוב, נצמד לשופט במבט מאיים וראה מיד אחר כך את האדום. כמה מטופש ולא מקצועי.



דפאיי. רק שמונה נקודות הפרש מפ.ס.ז'  (AFP)


מונאקו – מץ 1:3

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, החבורה של לאונרדו ז'ארדים חזרה לנצח על חשבון נועלת הטבלה ועלתה, לפחות זמנית, למקום השלישי בליגה הצרפתית. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה השתלט ז'ורזה על כדור הורחק רע כדי לירות מחוץ לרחבה את ה-0:1. המצב של מץ רק החמיר בדקה ה-50 כשהשוער שלה איז'י קוואשימה הכשיל שחקן אחרון על סף הרחבה וראה את הכרטיס האדום.

ראשיד גזאל הכפיל את התוצאה בדקה ה-67 כשסובב הדר כדור מצד שמאל של הרחבה לפינה השמאלית הרחוקה. חמש דקות לאחר מכן איברהימה ניאן צימק ל-2:1 בקרן, אך התוצאה נחתמה בדקה ה-81 אחרי שמבצע אישי גדול של פאביניו הסתיים במסירת רוחב לרוני לופס, שדחק מקרוב את ה-1:3.




 Ghezzal pour le break ! #ASMFCMpic.twitter.com/oDNRYPi3SE

— AS Monaco (@AS_Monaco) January 21, 2018


ניס – סט אטייו 0:1
הקבוצה של לוסיין פאברה עם שלוש נקודות חשובות, והשיגה את ניצחונה השני בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הניצחון הקפיץ את ניס למקום השישי והיא עם 34 נקודות. לעומת זאת, האורחת ממשיכה להדרדר, זה היה הפסדה הרביעי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ונשארה במקום ה-16 עם 23 נקודות. המשחק באצטדיון אליאנץ ריביירה לא התעלה לרמה גבוהה, והשער היחידי הגיע בדקה ה-22 כשוויליאן סייפריאן שלח בעיטה חופשית מ-20 מטרים אל החיבורים של סט. אטיין.


❓Un mot pour décrire la prestation de Patrick Burner ❓#OGCNASSEpic.twitter.com/IyqedK5TVx

— OGC Nice (@ogcnice) 21 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי