בצרפת טוענים: אמבפה עשוי להיעדר כחודשיים ויחמיץ את ריאל באלופות

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

החלוץ הצרפתי, שנפגע בראשו בהפסד של פ.ס.ז' לליון, פרסם הודעת הרגעה: "אין לי שום דבר נגד שוער ליון", אבל העיתונאים טוענים שייעדר תקופה ארוכה. ניימאר עשוי להיות כשיר לשבת, אביו עודד באינסטגרם

(גודל טקסט)
ממפיס דפאיי כבש אמש (ראשון) את שער הניצחון של ליון ב-1:2 על פאריס סן ז'רמן. רק בקיץ האחרון ההלונדי נזרק ממנצ'סטר יונייטד מפני שז'וזה מוריניו לא חשב שהוא מתאים לשחק ברמות הגבוהות, אך הקשר מוכיח מתחילת העונה שזו הייתה עוד טעות של "המיוחד. ליון צמצמה את הפער בצמרת מפ.ס.ז' ל-8 נקודות בלבד, ודפאיי הבקיע כבר תשעה שערים העונה.


מן העבר השני, מי שבלט בהיעדרו בהפסד של הקבוצה מעיר האורות היה ניימאר. הברזילאי, שנפצע בשריר הירך האחורי, שב אתמול להתאמן כרגיל והוא עשוי לחזור לשחק כבר בשבת. אביו של ניימאר פרסם פוסט באינסטגרם ורשם: "אלוהים יודע איך הכל התחיל, ומה קרה מאז שהגעת לפ.ס.ז'. אני שומע את מחיאות הכפיים וגם את קריאות הבוז נגדך שהיו במשחק נגד דיז'ון. ראינו אותך תמיד גדל והולך עם הראש למעלה". פ.ס.ז' תקווה לחזור למסלול הניצחונות במשחק הגביע נגד גנגאן (רביעי, 19:25, שידור ישיר בספורט3).



במהלך המשחק נגד ליון קיליאן אמבפה נפגע בראשו אחרי התנגשות עם שוער ליון, והיה חשש גדול לבריאותו, אבל התברר שספג כמה חתכים. לאחר המשחק החלוץ הצעיר פרסם הודעה: "אני בסדר גמור, מצטער על כל ההלם שגרמתי לאוהדים. אין לי שום דבר נגד שוער ליון אנטוני לופס".


למרות הודעת ההרגעה, בחלק מכלי התקשורת במדינה נטען שאמבפה עשוי להיעדר כחודשיים ולהחמיץ את צמד המפגשים המסקרן נגד ריאל מדריד בליגת האלופות.


אונאי אמרי אמר לאחר ההפסד: "ההרחקה של דני אלבס והפציעה של אמבפה הזיקו לנו. איבדנו את השליטה המשחק". מרקיניוס הוסיף: "הניצחון של ליון לא מגיע לה".


"Dans la gueule du Lyon" en Une de @lequipe ce lundi 22 janvier. pic.twitter.com/LtkTFG4uho

— L'ÉQUIPE (@lequipe) 21 בינואר 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי