המשבר נמשך: משחק רביעי ללא ניצחון לליון ולניס

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

דאנטה כבש ראשון בדקה החמישית, אך אמיליאנו סאלה השווה מהנקודה הלבנה וקבע 1:1 בין ניס לנאנט. הקבוצה של ז'נסיו שמטה יתרון כפול ב-2:2 מול ליל. 0:1 למארסיי מול בורדו

(גודל טקסט)
המחזור ה-26 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) כשניס ונאנט נפרדו ב-1:1. גם המשבר של ליון נמשך ב-2:2 הביתי מול ליל. מאוחר יותר יימשך הקרב על המקום השלישי כשמארסיי תפגוש בבית את בורדו.

ניס – נאנט 1:1

המארחת אמנם קטעה רצף של ארבעה הפסדים בכל הנבחרות, אך ירדה למקום התשיעי ב"ליג 1". החבורה של קלאודיו ראניירי לעומתה, ניצבת במקום החמישי. דאנטה כבש את ה-0:1 לניס כבר בדקה החמישית, אך אמיליאנו סאלה השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-27 והתוצאה נשמרה עד הסיום.

 


ליל – ליון 2:2
אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, הקבוצה של ברונו ז'נסיו ממשיכה לאכזב ולהידרדר בטבלה. הפתיחה דווקא הייתה מבטיחה עם צמד של ברטרנד טראורה במחצית הראשונה (21 ו-44), אבל ניקולס פפה (65) ולואיס אראוחו (81) המחליף כבשו וכיבו את חלומות היציאה מהמשבר של המארחים.


מארסיי – בורדו 0:1

שער של פלוריאן תובאן בדקה ה-34 סידר למארסיי ניצחון יקר. המארחת פתחה פער של שש נקודות מליון הרביעית והורידה את ההפרש ממונאקו השנייה לנקודה אחת בלבד. בורדו נותרה במקום השביעי בצוותא עם ראן כשהן רחוקות 14 נקודות מהמקום הרביעי. 

 
 

⏱️58' La contre attaque marseillaise avec une passe de @dimpayet17 pour @Morgan_Sanson8 ! #Costil s'interpose encore ! #OMFCGB 1⃣ – 0⃣ pic.twitter.com/sb9rSecevj

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) February 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי